Lid worden van Vf? Meld je nu aan

LID WORDEN

Advertentie

Procurios /Fundraising CRM voor goede doelen

Van logo naar verhaal: een scherpere, frissere identiteit voor 11.11.11

23 april 2024

Vier op de vijf Vlamingen kent 11.11.11, een cijfer om trots op te zijn. Maar het merk van deze gevestigde middenveldorganisatie verliest potentieel aan kracht. De organisatie sleept een oubollig, soft en liefdadig imago mee dat niet meer strookt met de beoogde impact. Ook neemt de instroom aan nieuwe schenkers en vrijwilligers af. Katrien Heughebaert schetst hoe 11.11.11 tot een nieuw verhaal is gekomen.

De nieuwe huisstijl en logo van 11.11.11 in graffiti op een muur.
De nieuwe huisstijl en logo van 11.11.11 in graffiti op een muur.

door Katrien Heughebaert

Om relevant te blijven dringt de behoefte aan een nieuw, wervend verhaal zich op: een soort ‘militante emotie’ die zoveel mogelijk mensen mee voorwaarts laat schakelen in de wereldwijde strijd voor structurele oplossingen.

Word lid van Vf & fondsenwerving.nl en krijg direct toegang

✔ Onbeperkt toegang tot alle content op fondsenwerving.nl
✔ Korting op diverse opleidingen en trainingen
✔ Kosteloze toegang tot de Vakdag fondsenwerving. Dit jaar (2024) op 17 september in het Beatrix Theater!

Of registreer je gratis om dit artikel te lezen:

https://www.fondsenwerving.nl/vf-account-maken

Registreer
Heb je al een Vf-account? Log dan in
Meer over Logo Merk België Rebranding Vlaanderen Engagement Strategie Identiteit Bewegingen 11.11.11 Katrien Heughebaert Vf 26-1 Brand Angels Branding Herpositionering Strength in Numbers

Katrien Heughebaert

Katrien Heughebaert startte haar carrière als marketingmanager bij Toerisme Vlaanderen. Na tien jaar maakte ze de overstap naar de bureauzijde waar ze bij verschillende agencies als account director mee boetseerde aan de (digitale) strategie van diverse merken. Drie jaar geleden koos ze vanuit maatschappelijke betrokkenheid voor 11.11.11 waar ze als directeur marketing, communicatie en fondsenwerving verantwoordelijk is voor het engageren van zoveel mogelijk Vlamingen rondom internationale solidariteit.

Wekelijksenieuwsbrief

Vond je dit een goed verhaal? Wil je meer van dit soort artikelen automatisch in je mailbox? Schrijf je dan in voor onze wekelijkse nieuwsbrief 👇

Close