Lid worden van Vf? Meld je nu aan
Artikelen per label
-
'En dit is... e-mail marketing'
Kort geleden presenteerde de Direct Marketingassociatie DMSA een bijzonder interessant boekje over emailmarketing. Het wordt uitgegeven door de Expertgroep E-mail Marketing. Deze expertgroep is een initiatief van de DMSA Council E-Commerce. De groep heeft als doelstelling een bijdrage te leveren aan de professionalisering van het vakgebied E-mail Marketing. En dat is met deze uitgave zeker gelukt.
-
Openheid?
Redacteur Jaap Zeekant schrijft elders in dit nummer over de noodzaak open te zijn, en geen angst te hebben voor negatieve publiciteit. We kunnen wat dat betreft wel iets leren van onze Amerikaanse collega’s. In de non-profitbladen in Amerika staan niet alleen de positieve, maar ook de negatieve zaken die actueel zijn. Dat betekent dat regelmatig bedenkelijke kwesties voor het voetlicht komen, zonder dat dat schadelijk is voor de wervende non-profitsector als geheel.
-
Virusvrij fondsenwerven
Nu e-mail steeds meer in beeld komt als dagelijks instrument van fondsenwervers, wordt het tijd dat we onszelf en onze donateurs gaan beschermen. Je moet er niet aan denken dat een donateur in plaats van een aardige bedankmail, een virus van je krijgt. Jaap Zeekant legt uit hoe hij zijn redactionele computer ’schoon’ probeert te houden.
-
Funds Magazine, jaargang 4, nummer
Het laatste jaar staat in het teken van verandering. Funds Magazine verschijnt tegenwoordig volgens een strak schema: om de twee maanden.
- Vorige pagina
- 1
- ...
- 106
- 107
- 108
- 109
- Volgende pagina