Lid worden van Vf? Meld je nu aan

LID WORDEN

Advertentie

Procurios /Fundraising CRM voor goede doelen

Artikelen per label

  • Samenwerken is Goed Doen

    16 april 2012

    Zo’n vier jaar geleden heb ik in dit blad een artikel geschreven over samenwerken, specifiek in de sector cultuur. Ik zou datzelfde verhaal, een-op-een, nu weer kunnen schrijven.

    Lees meer over "Samenwerken is Goed Doen"
  • De dans om het geld

    16 april 2012

    Ook het Arnhemse Introdans krijgt de komende jaren fors minder subsidie van het rijk. Dat wordt 'meer uit de markt halen' dus. Niets vreemds voor algemeen directeur Ton Wiggers, een oud-danser die niet vies is van commercieel denken.

    Lees meer over "De dans om het geld"
  • Het gevaar bij communicatie is denken dat het heeft plaatsgevonden

    16 april 2012

    De Nationale Postcode Loterij, de Vriendenloterij en de BankGiro Loterij, presenteerden begin dit jaar groeicijfers over 2011, net als vele voorgaande jaren. Weer nam de bijdrage aan de goede doelen toe. Hoe hou je dat succes vast?

    Lees meer over "Het gevaar bij communicatie is denken dat het heeft plaatsgevonden"
  • Het Business Model Canvas

    16 april 2012

    In 2009 was Alexander Ostwalder de belangrijkste spreker op een conferentie van de stichting Digitaal Erfgoed Nederland. Hij lichtte het door hem ontwikkelde paneel van negen luiken toe, dat gebruikt wordt om verdienmodellen te verbeteren.

    Lees meer over "Het Business Model Canvas"
  • Oranje Fonds: van volksherstel tot sociale cohesie

    16 april 2012

    Aan de muur hangt een affi che uit vervlogen tijden: een hand met geld en een leeuw die uit het puin naar voren komt. Dat was het begin.

    Lees meer over "Oranje Fonds: van volksherstel tot sociale cohesie"
  • Magazines van goede doelen: centraal in de communicatie

    16 april 2012

    Heel veel fondsenwervende instellingen geven een leden- of donateursblad uit. Toch wordt het maken van zo'n blad niet altijd als een specialisme gezien. Maar dat is het wel.

    Lees meer over "Magazines van goede doelen: centraal in de communicatie"
  • Psychologie en fondsenwerving

    15 februari 2012

    Waarom roepen we de verkeerde emoties op bij onze respondenten?

    Lees meer over "Psychologie en fondsenwerving"
  • De Blauweoceaanstrategie

    15 februari 2012

    De Blauweoceaanstrategie is een bedrijfsstrategie, gericht op het voorkomen van moordende concurrentie. In plaats daarvan richt hij zich op het ontwikkelen van een unieke bedrijfsstrategie en een nieuwe, onconventionele marktbenadering.

    Lees meer over "De Blauweoceaanstrategie"
  • Dialoog met achterban succesfactor in fondsenwerving

    15 februari 2012

    We kennen Marc Schoutens o.a. als de bedenker van de succesvolle sms-dienst Stop Martelen Snel met Amnesty International. Dat was in 2001. Dat we nu ook online meer dan tien jaar verder zijn licht hij op ons verzoek in dit artikel toe.

    Lees meer over "Dialoog met achterban succesfactor in fondsenwerving"
  • Fondsenwerving en direct marketing

    15 februari 2012

    Onze donateurs vormen onze levensader. Daarom is fondsenwerving zo belangrijk. Om structureel succesvol te zijn heb je een integrale directmarketingstrategie nodig. Daarvoor leveren we graag de bouwstenen.

    Lees meer over "Fondsenwerving en direct marketing"
Close