Jaargang 16, nummer 7

In dit nummer

  • Direct mail versus onlinefondsenwerving

    20 november 2014 om 07:00

    Het aantal dagelijkse onlineactiviteiten neemt zienderogen toe. Dat kan niet zonder gevolgen blijven voor de fondsenwerving, roepen velen in de sector. Wordt dit het einde van direct mail?

    Lees meer over "Direct mail versus onlinefondsenwerving"
  • Fondsenwerving en gedragsbeïnvloeding

    20 november 2014 om 07:00

    Mediapsycholoog Mischa Coster sprak bij Only Human met vijftien fondsenwervers over gedragsbeïnvloeding en fondsenwerving.

    Lees meer over "Fondsenwerving en gedragsbeïnvloeding"
  • Telemarketing werkt! Maar wie betaalt de rekening?

    20 november 2014 om 07:00

    Het aantal dagelijkse onlineactiviteiten neemt zienderogen toe. Dat kan niet zonder gevolgen blijven voor de fondsenwerving, roepen velen in de sector. Wordt dit het einde van direct mail?

    Lees meer over "Telemarketing werkt! Maar wie betaalt de rekening?"
  • Nieuw én spectaculair: DonorTrends

    20 november 2014 om 07:00

    De inhoud van de database is voor heel veel goede doelen cruciaal voor het resultaat van de fondsenwerving. Als je die data optimaal wilt gebruiken, is het nodig om regelmatig goede analyses te doen.

    Lees meer over "Nieuw én spectaculair: DonorTrends"
Close