Lid worden van Vf? Meld je nu aan

LID WORDEN

Advertentie

Banner Mindwize

Nieuws

  • Charitas wordt VFI-Diensten

    26 november 2007

    Sinds een klein aantal jaren is sprake van een nauwe samenwerking tussen inkooporganisatie Charitas en de VFI, brancheorganisatie van goede doelen. Sinds 2005 opereert Charitas onder andere als dienstverlener van de VFI, waarbij Charitas zich met name heeft gericht op het realiseren van inkoopvoordeel voor goede doelen. Om verdere mogelijkheden te kunnen benutten is besloten dat Charitas verder zal gaan opereren onder de naam VFI-Diensten. VFI-Diensten zal zich gaan richten op een uitbreiding van de huidige diensten en de ontwikkeling van nieuwe producten. Een aantal activiteiten, waaronder de oprichten van het ‘Bureau Afwikkeling Nalatenschap’, is al in ontwikkeling.

    Lees meer over "Charitas wordt VFI-Diensten"
  • Instellen eigen infofilter sinds kort mogelijk

    29 juni 2007

    Consument kan op site infofilter eigen MijnInfofilter-account aanmaken

    Lees meer over "Instellen eigen infofilter sinds kort mogelijk"
  • Annie Connect neemt stokje van Kroontjesestafette over

    31 mei 2007

    Op 30 juni 2007, tijdens het congres ‘Dag van de Gehandicaptenzorg, nam Annie Connect het stokje van de Kroontjesestafette over van Stichting de Zonnebloem. De Kroontjesestafette is een beloning voor organisaties die werken met een goed preventie-, verzuim-, en (re)integratiebeleid. Annie Connect mag het stokje overnemen, vanwege de goede arbeidsomstandigheden waarbij het werk goed geschikt is voor mensen met een arbeidshandicap.

    Lees meer over "Annie Connect neemt stokje van Kroontjesestafette over"
  • Telemarketingbijsluiter tegen irritatie bij consument

    30 mei 2007

    Nieuw initiatief brancheorganisaties telemarketing

    Lees meer over "Telemarketingbijsluiter tegen irritatie bij consument"
  • Hans Koene nieuwe functie bij Grafifors

    11 april 2007

    Koene wordt bedrijfsdirecteur  Grafifors

    Lees meer over "Hans Koene nieuwe functie bij Grafifors"
  • Sandd introduceert digitale retouren

    6 april 2007

    Sandd als eerste postbedrijf ter wereld over op digitale retouren

    Lees meer over "Sandd introduceert digitale retouren"
  • WWAV, PSI Vransen met Delphi in stoppers

    2 april 2007

    Drie toonaangevende bureaus in de fondsenwervingsector zetten samen de schouders onder www.stopperadvertenties.nl, een initiatief dat Delphi Fondsen- en Ledenwerving vorig jaar startte. De website biedt stopperadvertenties van goede doelen aan, die door de mediabureaus gratis kunnen worden gedownload. De directeuren van WWAV, PSI Vransen en Delphi willen met hun samenwerking bereiken dat nog meer goede doelen op een effectieve en goedkope manier publiciteit genereren. Ramses Man, directeur van Delphi: "Ik ben heel blij met deze samenwerking, waarbij we nog meer goede doelen van dienst kunnen zijn, met nog meer publicitair resultaat."

    Lees meer over "WWAV, PSI Vransen met Delphi in stoppers"
  • De Grote Clubactie en Cordaid schakelen IVC Concepts in

    26 maart 2007

    Naast onder andere Mensen in Nood, Kinderstem en de Hersenstichting heeft IVC Concepts nu ook opdrachten ontvangen van De Grote Clubactie en Cordaid Microkrediet.

    Lees meer over "De Grote Clubactie en Cordaid schakelen IVC Concepts in"
  • Online stopperadvertenties bij Bratpack

    26 maart 2007

    Stopperadvertenties kent u natuurlijk al lang: ze bieden u een groots bereik tegen relatief lage kosten. Bratpack introduceert (i.s.m. Vital Clue) online stopperadvertenties: snel, eenvoudig én voordelig adverteren op sites van diverse kranten via het PCM netwerk en RTL. Ook daarmee bereikt u een groot publiek tegen relatief lage kosten

    Lees meer over "Online stopperadvertenties bij Bratpack"
  • Bratpack introduceert online stopperadvertenties

    24 maart 2007

    Stopperadvertenties kent u natuurlijk al lang: ze bieden u een groots bereik tegen relatief lage kosten. Bratpack introduceert nu online stopperadvertenties: snel, eenvoudig én voordelig adverteren op sites van diverse landelijke kranten en RTL. Ook daarmee bereikt u een groot publiek tegen relatief lage kosten: via Bratpack koopt u tot 50% voordeliger in dan bij uw reclame- of mediabureau!

    Lees meer over "Bratpack introduceert online stopperadvertenties"
Close