Lid worden van Vf? Meld je nu aan

LID WORDEN

Advertentie

MIC: Fondsenwerving met het bereik van social media en het gemak van een betaalverzoekje

Nieuws

  • Unicef kiest voor reclamebureau Roorda

    16 april 2008

    Unicef Nederland heeft voor haar nieuwe merkcampagne gekozen voor reclamebureau Roorda. Roorda gaat Unicef helpen bij het meer onderscheidend en herkenbaar positioneren
    van haar werk voor kinderen wereldwijd.

    Lees meer over "Unicef kiest voor reclamebureau Roorda"
  • Werend Griffioen verlaat Missio vanaf 23 april

    16 april 2008

    Per 1 juni treedt Griffioen in dienst bij het Zeister Zendingsgenootschap

    Lees meer over "Werend Griffioen verlaat Missio vanaf 23 april"
  • SOA Aids Nederland, STOP AIDS NOW! en Aids Fonds

    13 april 2008

    SOA Aids Nederland, STOP AIDS NOW! en het Aids Fonds hebben vorig jaar besloten om de bestaande oplossing voor de donateursdatabase te heroverwegen. De insteek daarbij was om voor de drie verschillende merken één gezamenlijk bestand aan te leggen, waarbij elk merk haar eigen identiteit zou behouden.

    Lees meer over "SOA Aids Nederland, STOP AIDS NOW! en Aids Fonds"
  • Bratpack lanceert vernieuwde website met speciale informatie voor fondsenwervers!

    5 april 2008

    Bratpack internetdiensten heeft op www.bratpack.nl haar vernieuwde website gelanceerd. Speciaal voor fondsenwervers is op www.bratpack.nl/Fondsenwerving/Goede_doelen.php een volledig website-onderdeel ingericht voor online fondsenwervers.

    Lees meer over "Bratpack lanceert vernieuwde website met speciale informatie voor fondsenwervers!"
  • Betere toekomst voor Joep Verboeket

    5 maart 2008

    Sinds 1 februari 2008 is Joep Verboeket partner geworden bij Better Future. Dit bureau richt zich met name op leiderschapstrainingen en CSR advies. Verboekter zal zich met name gaan richten op het CSR avies. Hiervoor heeft hij zich drie jaar ingezet voor het ING Chances for Children programma bij ING Group

    Lees meer over "Betere toekomst voor Joep Verboeket"
  • Frisse start voor PSI Vransen Direct Mail Producties

    2 maart 2008

    Verhuizing en nieuwe medewerker

    Lees meer over "Frisse start voor PSI Vransen Direct Mail Producties"
  • Annie belt met vrijwilligers

    2 maart 2008

    Het inzetten van callcenters om potentiële donateurs op te bellen brengt nu eenmaal kosten met zich mee. “Waarom geen vrijwilligers inzetten voor het bellen en op deze manier kosten besparen?”, dachten ze vorig jaar bij Annie Connect. Annie Connect heeft inmiddels ervaring met vrijwilligers voor zowel outbound als inbound bellen. Zo maakte de Sponsor Bingo Loterij onlangs gebruik van het callcenter en het callcentersysteem van Annie Connect, voor het outbound bellen naar de achterban van kleine sportclubs. Dat gebeurde door de vrijwilligers van die sportclubs zelf, want van elk nieuw lot in de Sponsor Bingo Loterij gaat de helft naar de eigen club.

    Lees meer over "Annie belt met vrijwilligers"
  • Goede doelen bespaarden in 2007 €700.000,- op personeelskosten

    4 februari 2008

    Charity Works, het eerste bureau voor uitzenden , detachering, werving en selectie zonder winstoogmerk, bewerkstelligde in 2007 een kostenbesparing op de personeelskosten van € 700.000,-.

    Lees meer over "Goede doelen bespaarden in 2007 €700.000,- op personeelskosten"
  • Whitepaper Zoekmachine Optimalisatie Fondsenwervers

    14 januari 2008

    Bratpack internetdiensten heeft speciaal voor fondsenwervers de White Paper Zoekmachine Optimalisatie ontwikkeld: een handig 10-stappenplan waarmee fondsenwervers de vindbaarheid van de eigen website in zoekmachines als Google kunnen verbeteren. Een handig document dat laat zien dat fondsenwervers absoluut baat hebben bij het toepassen van een aantal simpele, gratis (!) trucs.

    Lees meer over "Whitepaper Zoekmachine Optimalisatie Fondsenwervers"
  • Is de goede doelen wereld een markt voor management consultants

    29 november 2007

    Miriam Polk, studente aan de Vrije Universiteit Amsterdam, heeft een afstudeerscriptie geschreven met de probleemstelling “In hoeverre zijn goede doelen een potentiële markt voor management  consultants en in hoeverre is het inzetten van deze consultants nuttig voor de goededoelenwereld.” De scriptie is onderbouwd door middel van een kwalitatief onderzoek.

    Lees meer over "Is de goede doelen wereld een markt voor management consultants"
Close