Lid worden van Vf? Meld je nu aan
Nieuws
-
Unicef kiest voor reclamebureau Roorda
Unicef Nederland heeft voor haar nieuwe merkcampagne gekozen voor reclamebureau Roorda. Roorda gaat Unicef helpen bij het meer onderscheidend en herkenbaar positioneren
van haar werk voor kinderen wereldwijd. -
Werend Griffioen verlaat Missio vanaf 23 april
Per 1 juni treedt Griffioen in dienst bij het Zeister Zendingsgenootschap
-
SOA Aids Nederland, STOP AIDS NOW! en Aids Fonds
SOA Aids Nederland, STOP AIDS NOW! en het Aids Fonds hebben vorig jaar besloten om de bestaande oplossing voor de donateursdatabase te heroverwegen. De insteek daarbij was om voor de drie verschillende merken één gezamenlijk bestand aan te leggen, waarbij elk merk haar eigen identiteit zou behouden.
-
Bratpack lanceert vernieuwde website met speciale informatie voor fondsenwervers!
Bratpack internetdiensten heeft op www.bratpack.nl haar vernieuwde website gelanceerd. Speciaal voor fondsenwervers is op www.bratpack.nl/Fondsenwerving/Goede_doelen.php een volledig website-onderdeel ingericht voor online fondsenwervers.
-
Betere toekomst voor Joep Verboeket
Sinds 1 februari 2008 is Joep Verboeket partner geworden bij Better Future. Dit bureau richt zich met name op leiderschapstrainingen en CSR advies. Verboekter zal zich met name gaan richten op het CSR avies. Hiervoor heeft hij zich drie jaar ingezet voor het ING Chances for Children programma bij ING Group
-
Frisse start voor PSI Vransen Direct Mail Producties
Verhuizing en nieuwe medewerker
-
Annie belt met vrijwilligers
Het inzetten van callcenters om potentiële donateurs op te bellen brengt nu eenmaal kosten met zich mee. “Waarom geen vrijwilligers inzetten voor het bellen en op deze manier kosten besparen?”, dachten ze vorig jaar bij Annie Connect. Annie Connect heeft inmiddels ervaring met vrijwilligers voor zowel outbound als inbound bellen. Zo maakte de Sponsor Bingo Loterij onlangs gebruik van het callcenter en het callcentersysteem van Annie Connect, voor het outbound bellen naar de achterban van kleine sportclubs. Dat gebeurde door de vrijwilligers van die sportclubs zelf, want van elk nieuw lot in de Sponsor Bingo Loterij gaat de helft naar de eigen club.
-
Goede doelen bespaarden in 2007 700.000,- op personeelskosten
Charity Works, het eerste bureau voor uitzenden , detachering, werving en selectie zonder winstoogmerk, bewerkstelligde in 2007 een kostenbesparing op de personeelskosten van € 700.000,-.
-
Whitepaper Zoekmachine Optimalisatie Fondsenwervers
Bratpack internetdiensten heeft speciaal voor fondsenwervers de White Paper Zoekmachine Optimalisatie ontwikkeld: een handig 10-stappenplan waarmee fondsenwervers de vindbaarheid van de eigen website in zoekmachines als Google kunnen verbeteren. Een handig document dat laat zien dat fondsenwervers absoluut baat hebben bij het toepassen van een aantal simpele, gratis (!) trucs.
-
Is de goede doelen wereld een markt voor management consultants
Miriam Polk, studente aan de Vrije Universiteit Amsterdam, heeft een afstudeerscriptie geschreven met de probleemstelling “In hoeverre zijn goede doelen een potentiële markt voor management consultants en in hoeverre is het inzetten van deze consultants nuttig voor de goededoelenwereld.” De scriptie is onderbouwd door middel van een kwalitatief onderzoek.
- Vorige pagina
- 1
- ...
- 237
- 238
- 239
- 240
- Volgende pagina