Lid worden van Vf? Meld je nu aan
Nieuws
-
Succesvolle Vakdag Fondsenwerving 2013
De Nationale Vakdag Fondsenwerving op 21 november 2013 is weer achter de rug. Met de 1.100 bezoekers kijken we terug op een succesvolle en inspirerende dag voor fondsenwervend Nederland. Ook nu de dag zelf voorbij is, kun je op deze website nog tot ver in 2014 zien hoe de opzet en het programma van de Vakdag er uitzien. Hoewel we elk jaar verbeteringen aanbrengen en veranderingen doorvoeren, blijven de grote lijnen van de opzet ongewijzigd. Diegenen onze Vakdag nog niet kennen, kunnen op deze site een goede indruk krijgen. Zodra we gaan werken aan de volgende Vakdag, die op een nader te bepalen donderdag in november 2014 wordt gehouden in De Kuip in Rotterdam, passen we deze website aan de actualiteit aan. Op de foto een enthousiaste standhouder.
-
Vakdag Fondsenwerving 2013
In verband met de Nationale Vakdag Fondsenwerving zijn wij vandaag niet bereikbaar (zowel telefonisch als per e-mail). Voor alle informatie over de Vakdag ga je naar www.vakdag.nl.
-
Op donderdag 21-11-13 is het weer zover, De Nationale Vakdag Fondsenwerving
Je kunt je vanaf nu tot én met donderdag gewoon nog hier aanmelden. Je krijgt dan geen e-ticket meer. Maar ook zonder e-ticket kun je bij de entree van de Vakdag je badge voor gratis toegang uit laten printen. Met diezelfde badge kun je achter in de entreehal je inschrijven voor de ronde tafels van je voorkeur. Kijk vooraf het programma door en noteer een aantal ronde tafelszodat je snel een ander kunt kiezen, als de tafel van je primaire voorkeur al volgeboekt is.
-
oneMen zet echte supporters in bij campagne
oneMen heeft haar eigen donateurs en vrijwilligers ingezet voor een nieuwe campagne. Vorige week deden 14 enthousiaste oneMen supporters mee aan een professionele fotoshoot. Vandaag presenteert oneMen het resultaat van deze t-shirt-campagne op haar website.
-
VFI Brancheorganisatie presenteert nieuwe website
VFI brancheorganisatie van goede doelen presenteert vanaf vandaag een geheel vernieuwde website. Hiermee krijgt het publiek de beschikking over feiten en cijfers en al het nieuws over goede doelen.
-
Onderzoek Pifworld.com 'The Future We Want'
Pifworld.com, het crowdsourcing platform voor een betere wereld, deed recent onderzoek onder de directieleden van uiteenlopende nonprofi torganisaties, groot en klein, traditioneel en innovatief. De eerste fase van het onderzoek naar 'The Future We Want' is afgerond. Centraal stond strategie: de mate waarin organisaties zich bezighouden met de toekomst en hoe vers claimen graag impact.
-
IF-Academy lanceert internationaal Future Leaders Program in samenwerking met Oxford University en de Resource Alliance
In september 2013 start de IF-Academy met een nieuwe vijfdaagse masterclass: het Future Leaders Program. Het Future Leaders Program is ontwikkeld in samenwerking met Oxford University en Resource Alliance, bekend van het internationaal gewaardeerde IFC (International Fundraising Congres) in Noordwijkerhout. De masterclass wordt gehouden in het Wolfson College, Oxford University.
-
Callcentercompetitie zoekt goed doel
De Plantronics Telesales Team Trophy, een jaarlijks terugkerende callcenterwedstrijd waarbij teams van geselecteerde facilitaire en inhouse callcenters de competitie met elkaar aangaan, zoekt voor de aflevering van 2013 een goed doel om voor te strijden.
-
Lancering versie 2.0 Nationale Goede Doelen Test.
De belangrijkste verschillen tussen versie 1.0 en 2.0 van de Test zijn de gebruikersvriendelijkheid en de rangschikking van goede doelen op basis van een score die een indicatie geeft voor impact. Deze score is gebaseerd op de Performance Prediction Scan die het Erasmus Centre for Strategic Philanthropy en Kennisbank Filantropie hebben ontwikkeld in combinatie met een enquête onder tachtig directeuren van goede doelen organisaties. Dit laatst onderzoek is uitgevoerd door de Stichting Nationale Goede Doelen Test.
-
Coen van Veenendaal spreker closing plenary IFC 2012.
Het succesverhaal van Alpe d'HuZes is bekend. Met zijn initiatief heeft Coen bereikt dat jaarlijks vele miljoenen bijeen worden gefietst voor de kankerbestrijding. Op de Nationale Vakdag Fondsenwerving vertelte Coen zijn over hoe zijn initiatief zo succesvol kon worden, mede dank zij de rol van social network fundraising. Begonnen met 66 fietsers en een opbrengst van zo'n miljoen euro fietsten in 2011 4.000 fietsers ruim 20 miljoen euro bij elkaar. Dit jaar is de actie op 6 en 7 juni en het target is 30 miljoen euro. In oktober zal op het IFC de hele fondsenwervende wereld Coen zijn verbazingwekkende en inspirerende succesverhaal uit de eerste hand kunnen horen.
- Vorige pagina
- 1
- ...
- 229
- 230
- 231
- ...
- 240
- Volgende pagina