Lid worden van Vf? Meld je nu aan
Nieuws
-
Masterclass Maatschappelijke Merken
Veel maatschappelijke organisaties kunnen nog een slag maken als het gaat om het bouwen van een sterk merk. In het voorjaar van 2014 bieden BBK/ Door Vriendschap Sterker en NWQ daarom de Masterclass Maatschappelijke Merken.
-
Hogeschool Windesheim heeft nieuw cursusaanbod
In 2014 biedt Hogeschool Windesheim weer een uitgebreid cursusaanbod Fundraising Grantmaking & Sponsoring (FG&S). De modulen lopen in februari, maart en april.
-
SHO zoekt ezelsbrug voor giro555
Op het moment van een nationale actie voor een grote ramp zijn donaties snel en dringend nodig. Mensen moeten dan weten waarheen ze kunnen overmaken. De Samenwerkende Hulporganisaties roepen daarom de hulp van het publiek in om te zorgen dat mensen het nieuwe IBAN nummer van Giro555 onthouden.
-
DMCC biedt bel-me-niet administratie
DMCC biedt organisaties vanaf 1 januari 2014 de mogelijkheid een sluitende bel-me-niet en recht van verzet administratie te voeren. Met de unieke ‘Do Not Call Admin’ voert DMCC voor organisaties een sluitende administratie van bel-me-niet en recht van verzet registraties en zorgt zij dat upload- of registratiefouten worden herkend en direct worden hersteld. Doordat daarnaast ook het registratiegedrag van de opdrachtgever wordt vergeleken met door DMCC geregistreerde branchegemiddelden, worden vreemde afwijkingen direct geconstateerd en opgevolgd.
-
Fund! team en Quality Contacts bundelen krachten
Sinds september is Fund! Team overgenomen door Quality Contacts, met meer dan vierhonderd professionele belunits in Schagen, Velserbroek en Zwolle.
-
MindMatters ontwikkelt softwaretool
Marketing- en ICT-bedrijf MindMatters heeft een softwaretool ontwikkeld om het contact met donateurs efficiënter en servicegerichter te maken.
-
Wintertijd Challenge 2013 levert bijna 4 ton op
Tijdens de Wintertijd Challenge organiseerden sportverenigingen en particulieren in heel Nederland een sportief evenement om geld in te zamelen voor mensen met een spierziekte. Vorig jaar werden er nog alleen activiteiten in Eindhoven georganiseerd; dit jaar deed voor het eerst heel Nederland mee.
-
Mobillion zelfstandig verder
Mobillion heeft, na 14 jaar, de stap genomen om zich los te maken van het moederbedrijf Telegraaf Media Groep. De verzelfstandiging was wenselijk om de bedrijfsactiviteiten volledig te kunnen focussen op de online fondsenwerving. Deze focus is volgens algemeen directeur Marc Schoutens nodig om de kennis op dit gebied te verbreden en nog effectiever in te zetten voor de non-profitsector. Marc Schoutens: ’Wij willen dé specialist in Nederland worden op het gebied van online fondsenwerving.’
-
Loes Luca ambassadeur Resto Van Harte
"Wat me trots maakt is dat je bij Resto VanHarte ziet dat er mensen zijn die zich om anderen bekommeren. En het is ook gewoon lief om te zien dat mensen hun vriendschappen hebben opgebouwd in het Resto. De VanHarte vrijwilligers hebben hart voor de zaak; je voelt de saamhorigheid. Resto VanHarte is zo lekker laagdrempelig. Je loopt naar binnen om een fijne, ongedwongen avond hebben, maar je kunt er ook voor kiezen om aan de slag te gaan met vriendschappen en deze te verdiepen."
-
Meld je nu aan als potentiële begunstigde van de Plantronics Telesales Team Trophy 2014.
Krijgt jouw goede doel in 2014 heel veel geld van de strijd om de Plantronics Telesales Team Trophy? Het is een jaarlijkse wedstrijd, waarbij teams van geselecteerde facilitaire en inhouse callcenters de competitie met elkaar aangaan.
- Vorige pagina
- 1
- ...
- 228
- 229
- 230
- ...
- 240
- Volgende pagina