Lid worden van Vf? Meld je nu aan
Nieuwsberichten per thema
-
Blackbaud gaat strategisch partnership aan met AFP
Charleston, 21 maart 2011 – Blackbaud gaat een strategisch partnership aan met de Association of Fundraising Professionals (AFP), de grootste gemeenschap van fondsenwervers ter wereld. Als strategische partner zal Blackbaud AFP blijven ondersteunen bij het bieden van opleidingsmogelijkheden voor fondsenwervers.
-
WWAV maakt Telemarketing kwalitatiever
Fondsenwerving is persoonlijker geworden de afgelopen jaren. En de telefoon is zeer geschikt voor het leggen van duurzame relaties met donateurs. Met de juiste aanpak blijft het een zeer veelzijdig en effectief medium.
-
Bratpack lanceert Pagetraffic!
Bratpack lanceert een nieuwe naam en website voor haar zoekmachine marketing diensten: Pagetraffic! Pagetraffic biedt zoekmachine marketing en optimalisatie voor een vast, laag bedrag per maand vanaf 150 euro. Vele non-profits maken al gebruik van onze diensten en trekken dus meer potentiele donateurs en leden naar hun website via de zoekmachines.
-
Stichting Opkikker Live met Charibase
Almere, 28 februari – Blackbaud (Nasdaq: BLKB) kondigt vandaag aan dat Stichting Opkikker Charibase fondswervende software in gebruik heeft genomen om haar donateurrelaties en organisatie van Opkikkerdagen te beheren.
-
Heart of the Donor studie en 5 jaar onderzoek naar Donateursvertrouwen
Het leeuwendeel van de donaties gaat in Nederland naar een beperkt aantal goede doelen. Het Centraal Bureau Fondswerving (CBF) heeft becijferd dat 95% van de donaties bij iets meer dan 200 goede doelen terechtkomt. Terwijl ons land meer dan 10.000 goede doelen rijk is! Daardoor is deze relatief kleine, overwegend professioneel georganiseerde groep zeer gezichtsbepalend. Het is evident dat zij daarmee een speciale verantwoordelijkheid draagt voor het imago van de totale sector.
-
Baukje Stam verkozen in ledenraad IF
Baukje Stam, strategist en partner van WWAV, is met vijf andere vakgenoten gekozen in de ledenraad van het Instituut Fondsenwerving(IF). Zij vertegenwoordigt de bij IF aangesloten dienstverleners binnen de charitatieve sector. Het IF is onlang tot stand gekomen na een fusie tussen Genootschap van Fondsenwervers en Instituut voor Sponsoring en Fondsenwerving.
-
WWAV ontwikkelde de terugkoppelingsactie: Haïti een jaar na de ramp
WWAV bedacht en produceerde een speciale terugkoppelingswebsite: ‘Haïti een jaar na de ramp - Antwoorden op de 10 meest gestelde vragen’.
-
Leprastichting geeft ziekte het laatste zetje!
Het aantal mensen met lepra is de afgelopen twintig jaar gehalveerd. Nu wil de Leprastichting de ziekte definitief onder controle krijgen. WWAV maakte een multimediale campagne met een heldere propositie: ‘Geef lepra het laatste zetje.’
-
WWAV in een nieuw jasje!
Vanaf 16 december a.s. betrekken we een nieuw en eigentijds pand in Woerden. Ons nieuwe onderkomen ligt nog steeds op loopafstand van het NS-station, maar nu aan de zuidzijde.
-
Vakdagkorting op websites voor goede doelen!
Bratpack introduceert tijdens de Vakdag fondsenwerving een complete website tegen een vast, laag bedrag. Al vanaf 2002 is Bratpack actief voor fondsenwervende instellingen en met de vaste website pakketten hebben grote & kleine organisaties de kans om zich professioneel op internet te profileren. Alleen tijdens de Vakdag Fondsenwerving krijgen goede doelen bovendien minimaal € 300,= extra korting!Vanaf slechts € 1.495,= kan uw organisatie al een website laten ontwikkelen door Bratpack, die standaard het volgende bevat:
- Vorige pagina
- 1
- ...
- 231
- 232
- 233
- ...
- 240
- Volgende pagina