Lid worden van Vf? Meld je nu aan

LID WORDEN

Advertentie

Procurios /Fundraising CRM voor goede doelen

Nieuwsberichten per thema

  • 3FM Serious Request 2011 van start

    19 december 2011

    3FM Serious Request 2011 is begonnen. Snow Patrol-zanger Gary Lightbody sloot zondagavond de deuren van het Glazen Huis op een stampvolle Beestenmarkt in Leiden.

    Lees meer over "3FM Serious Request 2011 van start"
  • Directie PayPal reageert op afsluiting GeefGratis

    14 december 2011

    Desgevraagd liet Eelco van Wijk, directeur van PayPal, ons vandaag het volgende weten, naar aanleiding van de afsluiting van GeefGratis, waarover we eerder berichtten.

    Lees meer over "Directie PayPal reageert op afsluiting GeefGratis"
  • Blackbaud publiceert resultaten State of the Nonprofit Industry survey 2011

    29 november 2011

    Het Blackbaud State of the Nonprofit Industry wordt jaarlijks in samenwerking met de Resource Alliance uitgevoerd in 10 landen, verspreid over 4 continenten. Non-profitorganisaties krijgen met het rapport inzicht in wereldwijde trends die van invloed zijn op de non-profitsector. Het rapport is onderverdeeld in vier belangrijke gebieden voor non-profitorganisaties: organisatie, fondsenwerving, technologie en internetgebruik, impact.

    Lees meer over "Blackbaud publiceert resultaten State of the Nonprofit Industry survey 2011"
  • Google Grants ook voor ANBI's

    26 augustus 2011

    Het advertentieprogramma waarmee fondsenwervende instellingen gratis kunnen adverteren, Google Grants, is nu ook beschikbaar voor organisaties die alleen een ANBI status hebben. Voorheen was het verplicht om een CBF Keurmerk of Verklaring te hebben maar Google heeft de teugels dus iets laten vieren. Google Nederland was op dit punt strenger dan andere landen dus het is een logisch besluit van de zoekgigant. 

    Lees meer over "Google Grants ook voor ANBI's"
  • PERSBERICHT: ifunds levert aan Giro555

    16 augustus 2011

    Amersfoort, 12 augustus - ifunds verzorgt het online doneren voor de actie “Honger in de Hoorn van Afrika“. De Samenwerkende Hulporganisaties en ifunds hebben intensief samengewerkt om de donatiepagina te realiseren. Daarnaast levert ifunds ook backofficeactiviteiten die nodig zijn om het betalingsverkeer af te handelen.

    Lees meer over "PERSBERICHT: ifunds levert aan Giro555"
  • Sensation helpt dance4life

    5 juli 2011

    Op 2 juli 2011 vond in de Amsterdam ArenA opnieuw een editie van Sensation White plaats. Ook dit jaar steunde het dance evenement dance4life. Er is een bedrag van € 399.250,- ingezameld. Dit bedrag is bijeengebracht door middel van de kaartverkoop en een veiling. Voor Sensation plaatsvond organiseerden dance4life en Sensation een friends4life diner. Hier werden verschillende items geveild. Meer informatie over Sensation is te vinden op www.sensation.com.
     

    Lees meer over "Sensation helpt dance4life"
  • KNRM kiest voor WWAV

    24 mei 2011

    De Koninklijke Nederlandse Reddingsmaatschappij, een van Nederlands oudste fondsenwervende organisaties heeft na een oriëntatie voor WWAV gekozen. Het huidige fondsenwervende programma wordt tegen het licht gehouden.

    Lees meer over "KNRM kiest voor WWAV"
  • Vijf veel voorkomende vragen over fondsenwerving

    20 mei 2011

    Over fondsenwerving bestaan veel vragen. Hoe komen we in contact met jongere doelgroepen? Hoe maken we online werving succesvol? Fondsenwervers in de Verenigde Staten buigen zich over dezelfde vragen. Logisch dus om ook de antwoorden eens te vergelijken!

    Lees meer over "Vijf veel voorkomende vragen over fondsenwerving"
  • ALPE D’HUZES, HERE WE COME!

    18 mei 2011

    Alpe d’HuZes is alweer toe aan de 6e editie en natuurlijk is WWAV weer van de partij! Donderdag 9 juni a.s. is het zover en de spanning stijgt met de dag. Want Alpe d’HuZes heeft de ambitie om dit jaar maar liefst € 20 miljoen op te halen!

    Lees meer over "ALPE D’HUZES, HERE WE COME!"
  • WWAV-i brengt motieven donateurs in kaart

    10 mei 2011

    WWAV-i (spreek uit als ‘WWAV eye’) is een nieuw initiatief van WWAV. Met WWAV-i wordt beantwoord aan de vraag naar meer kennis over donateurs en inzicht in de motieven om zich te verbinden aan een goed doel. Uniek onderdeel is de koppeling van marktonderzoekdata aan de databases van Goede doelen. Responscijfers stagneren of lopen terug. Een toenemend verloop maakt de life time value lager. WWAV-i brengt de motieven van donateurs nauwgezet in kaart, waardoor communicatie effectiever wordt, loyal

    Lees meer over "WWAV-i brengt motieven donateurs in kaart"
Close