Lid worden van Vf? Meld je nu aan
Berichten over Klantvriendelijkheid
-
Donateur Janneke Schermers: ‘Al die post ging me tegenstaan’
Voormalig Tweede Kamerlid Janneke Schermers verbaast zich over alle post die ze krijgt van goede doelen. Ze hield twee jaar lang bij wat ze ontving van zo’n 67 organisaties waaraan ze doneert. Voor haar liggen talloze documenten uitgespreid met onder andere een overzicht van alle goede doelen waaraan ze schenkt met het aantal brieven dat ze hebben gestuurd.
-
Wim de Bundel: Een enthousiaste verbinder
Vijfentwintig jaar werkte Wim de Bundel bij Delta Lloyd/Nationale Nederlanden, waarvan de helft van de tijd als directeur Marketing en Sales. Zijn kleurrijke boek ‘Geven is Leven’, vol foto’s en verhalen, vertelt over een cultuuromslag binnen Delta Lloyd/Nationale Nederlanden. Topsporters werden ingezet als voorbeeld voor een nieuwe bedrijfscultuur. Aanleiding voor het verandertraject was dat de organisatie in die tijd de ‘rode lantaarndrager’ was: Delta Lloyd scoort in 2008 op het gebied van service het laagst van alle pensioenaanbieders. De rodelantaarndrager verwijst naar de wielrenner die al laatste eindigt in het eindklassement van de Tour de France. De Bundel werd verantwoordelijk om het tij te doen keren. Tegelijkertijd ontdekte hij tal van goede doelen die zijn hart stalen.
-
Ontwerp de gewenste customer journey 'met vliegroute en kompas'
De wereld om ons heen gaat beetje bij beetje steeds meer open. De versoepelingen rondom de coronamaatregelen worden met open armen ontvangen. Zo ziet het ernaar uit dat reizen en vakanties in het buitenland deze zomer weer mogelijk worden en die vreugde is voelbaar. In deze positieve energie nemen wij jullie graag ook mee op reis. Op klantreis wel te verstaan. Are you ready for take-off?