Lid worden van Vf? Meld je nu aan

LID WORDEN

Advertentie

MIC: Fondsenwerving met het bereik van social media en het gemak van een betaalverzoekje

Berichten over Tikkie

  • Vf 2021: in vogelvlucht door het jaar aan de hand van veertien Vf-artikelen

    27 december 2021

    2021 was een jaar waarin er weer van alles gebeurde in de immer dynamische goededoelensector. In deze lijst vatten we het beste uit het blad voor je samen. Deze artikelen móét je dit jaar gelezen hebben. Wil je specifiek meer weten over de ontwikkelingen op het gebied van de wet- en regelgeving? Dan kan je bij dit artikel terecht.

    Lees meer over "Vf 2021: in vogelvlucht door het jaar aan de hand van veertien Vf-artikelen"
  • Grootste Tikkie-actie in Nederland ooit: de schildpadeieren van Bas en Nicolette

    11 mei 2021

    Het zal niemand zijn ontgaan, Bas Smit en Nicolette van Dam hebben voor het Prinses Máxima Centrum, het centrum voor kinderoncologie in Utrecht, 700.000 euro met hun schildpadeieren opgehaald. Het werd de grootste Tikkie-actie ooit. Hoe komt het dat de acties van ambassadeur Bas zo succesvol zijn, wat beweegt hem en hoe wordt het geld van de donaties besteed? Aan het woord zijn ondernemer Bas Smit en manager van de Prinses Máxima Centrum foundation, Lot Jens.

    Lees meer over "Grootste Tikkie-actie in Nederland ooit: de schildpadeieren van Bas en Nicolette"
  • Tik ‘n Euro: Hoe digitale actieweek Fonds Gehandicaptensport 132.000 euro ophaalde

    18 mei 2020

    Er kon met de uitbraak van de coronacrisis een dikke streep door de plannen van het Fonds Gehandicaptensport om met haar 9.000 collectanten langs de deur te gaan. Daarmee verdween ook vijf ton in de begroting als sneeuw voor de zon, maar kwam er met Tik ’n Euro wel een geheel nieuwe campagne voor in de plaats. ‘Misschien dat we de onze collectanten van aankloppen naar aantikken kunnen krijgen’? Het resultaat: toch nog een opbrengst 132.000 euro.

    Lees meer over "Tik ‘n Euro: Hoe digitale actieweek Fonds Gehandicaptensport 132.000 euro ophaalde"
  • Direct mail: maar dan nét een Tikkie innovatiever

    17 december 2019

    Native Content - Nadat hij er eerder dit jaar een presentatie over gaf op de Vakdag fondsenwerving, zochten we Samuel Visser op om dieper op het onderwerp in te gaan: fondsen werven met de Tikkie QR-code.

    Lees meer over "Direct mail: maar dan nét een Tikkie innovatiever"
Close