Lid worden van Vf? Meld je nu aan

LID WORDEN

Advertentie

Banner Mindwize

Berichten over Vf 16-3

  • Kraak en smaak

    1 mei 2014

    Creatieve mensen zijn vreemde wezens. soms stromen ze over van goede ideeën, dan weer zoeken ze wanhopig naar inspiratie. Ze zijn kwetsbaar en slecht opgewassen tegen rationele argumenten. Maar ondertussen lijden ze ook aan grootheidswaanzin. En verklaren ze iedereen voor gek die kritiek heeft op hun briljante voorstellen.

    Lees meer over "Kraak en smaak"
  • Uitgever Vakblad Fondsenwerving zet gids Geef om uw regio voort

    1 mei 2014

    Vanaf mei 2014 zal het uitgeven van de gids Geef om uw Regio worden voortgezet door Vakblad Fondsenwerving.

    Lees meer over "Uitgever Vakblad Fondsenwerving zet gids Geef om uw regio voort"
  • Trendonderzoek compliance bij telefonische fondsenwerving

    1 mei 2014

    Non-profitorganisaties wedijveren volop om de gunst van de donateur. Hierbij blijft de telefoon een onverminderd populair communicatiemiddel. Voor dit communicatiekanaal gelden belangrijke regels. Naar de naleving is onderzoek gedaan.

    Lees meer over "Trendonderzoek compliance bij telefonische fondsenwerving"
  • Flexdoneren: flexibel doneren, maar structurele relaties

    1 mei 2014

    Met flexdoneren biedt Unicef donateurs maandelijks vrijheid en flexibiliteit om zelf te bepalen of ze wel of niet steunen. Vakblad Fondsenwerving sprak met bedenker Mark van Hemert, productmanager lidmaatschappen en giften.

    Lees meer over "Flexdoneren: flexibel doneren, maar structurele relaties"
  • Neelam Makhijani, CEO Resource Alliance, gaat terug naar India

    1 mei 2014

    Ze was meer dan een decennium actief voor de Resource Alliance, eerst als hoofd van het Education Programme en later als CEO. Recent vertrok Neelam Makhijani om haar moeder in Idia bij te staan.

    Lees meer over "Neelam Makhijani, CEO Resource Alliance, gaat terug naar India"
  • Tony Myers over major giving

    1 mei 2014

    Tony Myers heeft in de loop der jaren generaties fondsenwervers opgeleid in de kunst van major giving. Hij heeft organisaties geholpen ambitieuze campagnes te realiseren.

    Lees meer over "Tony Myers over major giving"
  • Het magazine: loyaliteit, binding en merklading met een blad

    1 mei 2014

    Magazines vervullen voor veel goede doelen een belangrijke rol in de communicatiemix. Voor uitgever Anita van der Aa is dat geen nieuws.

    Lees meer over "Het magazine: loyaliteit, binding en merklading met een blad"
  • Betrekken en mobiliseren

    1 mei 2014

    Er is veel veranderd sinds begin jaren 90 de eerste opleiding voor fondsenwerving begon.

    Lees meer over "Betrekken en mobiliseren"
  • Het bedanken wordt (ook) nagelaten

    1 mei 2014

    Het Instituut GoedNalaten heeft recent weer het Groot Nederlands Erfenis Communicatie Onderzoek uitgevoerd. Opvallendste conclusies: bedanken blijft moeilijk, net als het formuleren van een overtuigende erfenissenmissie.

    Lees meer over "Het bedanken wordt (ook) nagelaten"
  • "Als niemand het doet, doen wij het gewoon"

    1 mei 2014

    De Nierstichting omarmde het maatschappelijk ondernemerschap en nam het initiatief om een draagbare kunstnier te ontwikkelen en op de markt te brengen. Directeur Tom Oostrom en relatiemanager Hilde van Rooij vertellen hoe de werkwijze van de Nierstichting is veranderd.

    Lees meer over ""Als niemand het doet, doen wij het gewoon""
Close