Lid worden van Vf? Meld je nu aan

LID WORDEN

Advertentie

Procurios /Fundraising CRM voor goede doelen

Berichten over Consumentenvertrouwen

  • Tweede analyse Data Inside: de weg omhoog in de coronacrisis

    12 mei 2020

    De terugweg naar het nieuwe normaal lijkt te zijn gestart. Inmiddels leven we zo’n twee maanden met het coronavirus in Nederland. De maatregelen die de overheid neemt om het virus in te dammen, hebben grote impact op wat we doen in ons dagelijks leven. Ook in fondsenwervend Nederland leeft onzekerheid. Blijven mensen geven? En hoe bereik ik voldoende (nieuwe) donateurs nu dit coronavirus sommige wervingskanalen onder druk zet of zelfs stillegt?

    Lees meer over "Tweede analyse Data Inside: de weg omhoog in de coronacrisis"
  • Data-analyse Data Inside: tijdens de crisis blijven de donateurs gewoon geven

    9 april 2020

    Data Inside heeft een dashboard ontwikkeld dat markttrends tijdens de coronacrisis inzichtelijk maakt. Onderzocht is, tot nog toe, het geefgedrag van 700.000 actieve donateurs, van 15 organisaties, op basis van niet-privacygevoelige data. De analyse wijst erop dat de Nederlander ook tijdens deze fase van de crisis blijft geven aan goede doelen. De resultaten van het onderzoek wijzen in een andere richting dan het beeld dat Goede Doelen Nederland aantrof.

    Lees meer over "Data-analyse Data Inside: tijdens de crisis blijven de donateurs gewoon geven"
Close