Lid worden van Vf? Meld je nu aan

LID WORDEN

Advertentie

MIC: Fondsenwerving met het bereik van social media en het gemak van een betaalverzoekje

Berichten over AI

  • De rijkdom van emoties

    12 november 2024

    Het is een kwestie van tijd voor AI mijn baan overneemt. Ik heb me ertegen verzet, maar het is zinloos: alles wat ik kan, kan AI beter, sneller en goedkoper. Eigenlijk is er maar één ding wat kunstmatige intelligentie niet kan en dat is voelen. AI heeft geen emoties. Maar wat zijn dat eigenlijk, emoties? En wat heb je eraan?

    Lees meer over "De rijkdom van emoties"
  • Ontdek de kracht van AI voor impactvolle fondsenwerving

    16 april 2024

    Artificial Intelligence (AI). Het lijkt wel alsof iedereen het er tegenwoordig over heeft. Er is een wildgroei aan informatie en de diverse AI-tools schieten als paddenstoelen uit de grond. Wellicht weet je niet zo goed wat je ermee kunt en hoe en waar je moet beginnen. In dit artikel neemt Gülsün Gün, samen met twee experts op dit gebied, je graag mee op ontdekkingstocht over de kracht van AI en hoe je sneller en slimmer kunt werken.

    Lees meer over "Ontdek de kracht van AI voor impactvolle fondsenwerving"
  • Het gebruik van kunstmatige intelligentie voor fondsenwerving

    25 juli 2023

    Filipe Páscoa werkte lange tijd voor non-profitorganisaties totdat hij technologie- en fondsenwervingsconsultant werd. Onlangs verhuisde hij vanuit Latijns-Amerika naar Portugal. Een gesprek over het gebruik van AI-technologie om de resultaten van fondsenwerving te verbeteren. ‘Niet meedoen is geen optie,’ zegt hij.

    Lees meer over "Het gebruik van kunstmatige intelligentie voor fondsenwerving"
  • Ambassadeurs

    20 juni 2023

    Beste lezers, ambassadeurs zijn een geweldige troef voor goede doelen. Het inzetten van bekende personen om aandacht te vragen voor een organisatie kan een enorme boost geven aan de naamsbekendheid en het aantal donaties. Maar het succes van ambassadeurs hangt af van enkele cruciale factoren. 

    Lees meer over "Ambassadeurs"
  • De staat van de dienstverlening: digitaler, meer verbonden en hoe efficiënter hoe beter

    27 januari 2022

    Er is steeds meer vraag naar het werk van goede doelen. Hoewel dat voor de pandemie uitbrak ook al het geval was, is de groei door corona geëscaleerd. Dat vraagt veel van liefdadigheidsorganisaties die hun achterban willen blijven bedienen, ondanks de behoefte aan innovatie en problemen zoals financieringstekorten. Zij hebben nieuwe vaardigheden nodig om hun diensten op te schalen. Uit de data van meer dan zevenduizend klantenserviceprofessionals, waaronder 140 vertegenwoordigers van non-profits, distilleerde Salesforce.org vijf servicetrends waar je op door kan bouwen in het whitepaper ‘State of Service for Nonprofits’. In dit artikel lichten we er twee uit.

    Lees meer over "De staat van de dienstverlening: digitaler, meer verbonden en hoe efficiënter hoe beter"
Close