Lid worden van Vf? Meld je nu aan

LID WORDEN

Advertentie

Advertentie

Advertentie

Berichten over Jeroen de Rooij

  • De meest inspirerende customer journeys van 2021

    6 januari 2022

    Het einde van het jaar is in zicht. Hét moment om stil te staan en terug te blikken op de campagnes en customer journeys van het afgelopen jaar. Wij zien een enorme groei in het aantal customer journeys en spreken regelmatig goede doelen die er ook mee aan de slag willen. Wat ons betreft een positieve ontwikkeling, want dat betekent dat er veel meer aandacht is voor relatiegerichte fondsenwerving en het aangaan en opbouwen van duurzame relaties met donateurs.

    Lees meer over "De meest inspirerende customer journeys van 2021"
  • Ontwerp de gewenste customer journey 'met vliegroute en kompas'

    6 juli 2021

    De wereld om ons heen gaat beetje bij beetje steeds meer open. De versoepelingen rondom de coronamaatregelen worden met open armen ontvangen. Zo ziet het ernaar uit dat reizen en vakanties in het buitenland deze zomer weer mogelijk worden en die vreugde is voelbaar. In deze positieve energie nemen wij jullie graag ook mee op reis. Op klantreis wel te verstaan. Are you ready for take-off?

    Lees meer over "Ontwerp de gewenste customer journey 'met vliegroute en kompas'"
  • Negen strategieën om customer engagement te verhogen

    20 mei 2021

    De tijd dat het vanzelfsprekend was dat goededoelenorganisaties konden rekenen op een groeiende trouwe achterban ligt ver achter ons. In de praktijk staat de goededoelenbranche voor een aantal grote uitdagingen. Het wordt steeds duurder en lastiger om een nieuwe structurele donateur te werven. Enerzijds staan bestaande fondsenwervende kanalen onder druk door stijgende kosten en strengere wet- en regelgeving. Anderzijds zijn (potentiële) donateurs kritischer geworden en hebben zij hoge verwachtingen van de organisatie: ze verwachten een gepersonaliseerde ervaring en maximale impact van hun donatie. De lat komt steeds hoger te liggen.

    Lees meer over "Negen strategieën om customer engagement te verhogen"
  • Dé drie strategische designprincipes voor succesvolle customer journeys

    11 maart 2021

    Het is begin februari ten tijde van de tweede lockdown en de verscherpte maatregelen. De gevolgen voor goede doelen en culturele instellingen zijn groot. Sinds de uitbraak begin 2020 lopen de inkomsten hard terug en zijn er zorgen om de toekomst. De voortdurende coronacrisis heeft namelijk een grote impact op onze samenleving, het consumenten-en donateursvertrouwen en toekomstig geefgedrag. Aandacht voor het aangaan en versterken van waardevolle verbindingen is voor organisaties nu belangrijker dan ooit! 

    Lees meer over "Dé drie strategische designprincipes voor succesvolle customer journeys"
  • Nederlandse Hartstichting collecteert digitaal, in plaats van huis-aan-huis

    22 mei 2020

    De Coronacrisis heeft een aantal landelijke huis-aanhuiscollectes onmogelijk gemaakt. Hoewel er wordt nagedacht over inhaalmogelijkheden, is dat een bittere pil voor de goede doelen in kwestie. Niet alleen vallen er belangrijke inkomsten weg, maar het is ook teleurstellend voor de tienduizenden collectanten die er klaar voor waren zich voor hun doel in te zetten. Dit jaar komen deze ambassadeurs van hun goede doel niet aan de deur.

    Lees meer over "Nederlandse Hartstichting collecteert digitaal, in plaats van huis-aan-huis"
Close