Lid worden van Vf? Meld je nu aan
Berichten over Mobiele Journeys
-
De meest inspirerende customer journeys van 2021
Het einde van het jaar is in zicht. Hét moment om stil te staan en terug te blikken op de campagnes en customer journeys van het afgelopen jaar. Wij zien een enorme groei in het aantal customer journeys en spreken regelmatig goede doelen die er ook mee aan de slag willen. Wat ons betreft een positieve ontwikkeling, want dat betekent dat er veel meer aandacht is voor relatiegerichte fondsenwerving en het aangaan en opbouwen van duurzame relaties met donateurs.
-
Het belang van persoonlijk en relevant communiceren met donateurs en vrijwilligers
Iedereen wil gezien en gewaardeerd worden. Vanuit die beleving benaderen wij de wereld en willen wij niets liever dan dat de wereld daar ook een beetje rekening mee houdt. We weten ook dat er bijna acht miljard mensen op de wereld zijn en ieder z’n persoonlijke voorkeuren, behoeften en wensen heeft. Hier goed aan kunnen voldoen, is best een uitdaging waar veel organisaties mee worstelen. Mensen die zich kunnen verplaatsen in de behoeften van anderen en daarop inspelen, zijn volgens Stephen R. Covey empathische luisteraars, schrijft hij in zijn bestseller ‘The 7 habits of highly effective people’. Mensen, maar ook bedrijven die zoeken naar mogelijkheden om de ander echt te begrijpen en de wereld bekijken zoals de ander deze bekijkt, voldoen aan dit begrip.
-
Ontwerp de gewenste customer journey 'met vliegroute en kompas'
De wereld om ons heen gaat beetje bij beetje steeds meer open. De versoepelingen rondom de coronamaatregelen worden met open armen ontvangen. Zo ziet het ernaar uit dat reizen en vakanties in het buitenland deze zomer weer mogelijk worden en die vreugde is voelbaar. In deze positieve energie nemen wij jullie graag ook mee op reis. Op klantreis wel te verstaan. Are you ready for take-off?