Lid worden van Vf? Meld je nu aan

LID WORDEN

Advertentie

MIC: Fondsenwerving met het bereik van social media en het gemak van een betaalverzoekje

Nieuwsberichten per thema

  • Blackbaud gaat strategisch partnership aan met AFP

    21 maart 2011

    Charleston, 21 maart 2011 – Blackbaud gaat een strategisch partnership aan met de Association of Fundraising Professionals (AFP), de grootste gemeenschap van fondsenwervers ter wereld. Als strategische partner zal Blackbaud AFP blijven ondersteunen bij het bieden van opleidingsmogelijkheden voor fondsenwervers.

    Lees meer over "Blackbaud gaat strategisch partnership aan met AFP"
  • WWAV maakt Telemarketing kwalitatiever

    15 maart 2011

    Fondsenwerving is persoonlijker geworden de afgelopen jaren. En de telefoon is zeer geschikt voor het leggen van duurzame relaties met donateurs. Met de juiste aanpak blijft het een zeer veelzijdig en effectief medium.

    Lees meer over "WWAV maakt Telemarketing kwalitatiever"
  • Bratpack lanceert Pagetraffic!

    14 maart 2011

    Bratpack lanceert een nieuwe naam en website voor haar zoekmachine marketing diensten: Pagetraffic! Pagetraffic biedt zoekmachine marketing en optimalisatie voor een vast, laag bedrag per maand vanaf 150 euro. Vele non-profits maken al gebruik van onze diensten en trekken dus meer potentiele donateurs en leden naar hun website via de zoekmachines.

    Lees meer over "Bratpack lanceert Pagetraffic!"
  • Stichting Opkikker Live met Charibase

    28 februari 2011

    Almere, 28 februari – Blackbaud (Nasdaq: BLKB) kondigt vandaag aan dat Stichting Opkikker Charibase fondswervende software in gebruik heeft genomen om haar donateurrelaties en organisatie van Opkikkerdagen te beheren.

    Lees meer over "Stichting Opkikker Live met Charibase"
  • Heart of the Donor studie en 5 jaar onderzoek naar Donateursvertrouwen

    14 januari 2011

    Het leeuwendeel van de donaties gaat in Nederland naar een beperkt aantal goede doelen. Het Centraal Bureau Fondswerving (CBF) heeft becijferd dat 95% van de donaties bij iets meer dan 200 goede doelen terechtkomt. Terwijl ons land meer dan 10.000 goede doelen rijk is! Daardoor is deze relatief kleine, overwegend professioneel georganiseerde groep zeer gezichtsbepalend. Het is evident dat zij daarmee een speciale verantwoordelijkheid draagt voor het imago van de totale sector.

    Lees meer over "Heart of the Donor studie en 5 jaar onderzoek naar Donateursvertrouwen"
  • Baukje Stam verkozen in ledenraad IF

    13 januari 2011

    Baukje Stam, strategist en partner van WWAV, is met vijf andere vakgenoten gekozen in de ledenraad van het Instituut Fondsenwerving(IF). Zij vertegenwoordigt de bij IF aangesloten dienstverleners binnen de charitatieve sector. Het IF is onlang tot stand gekomen na een fusie tussen Genootschap van Fondsenwervers en Instituut voor Sponsoring en Fondsenwerving.

    Lees meer over "Baukje Stam verkozen in ledenraad IF"
  • WWAV ontwikkelde de terugkoppelingsactie: Haïti een jaar na de ramp

    6 januari 2011

    WWAV bedacht en produceerde een speciale terugkoppelingswebsite: ‘Haïti een jaar na de ramp - Antwoorden op de 10 meest gestelde vragen’.

    Lees meer over "WWAV ontwikkelde de terugkoppelingsactie: Haïti een jaar na de ramp"
  • Leprastichting geeft ziekte het laatste zetje!

    3 januari 2011

    Het aantal mensen met lepra is de afgelopen twintig jaar gehalveerd. Nu wil de Leprastichting de ziekte definitief onder controle krijgen. WWAV maakte een multimediale campagne met een heldere propositie: ‘Geef lepra het laatste zetje.’

    Lees meer over "Leprastichting geeft ziekte het laatste zetje!"
  • WWAV in een nieuw jasje!

    3 januari 2011

    Vanaf 16 december a.s. betrekken we een nieuw en eigentijds pand in Woerden. Ons nieuwe onderkomen ligt nog steeds op loopafstand van het NS-station, maar nu aan de zuidzijde.

    Lees meer over "WWAV in een nieuw jasje!"
  • Vakdagkorting op websites voor goede doelen!

    14 november 2010

    Bratpack introduceert tijdens de Vakdag fondsenwerving een complete website tegen een vast, laag bedrag. Al vanaf 2002 is Bratpack actief voor fondsenwervende instellingen en met de vaste website pakketten hebben grote & kleine organisaties de kans om zich professioneel op internet te profileren. Alleen tijdens de Vakdag Fondsenwerving krijgen goede doelen bovendien minimaal € 300,= extra korting!Vanaf slechts € 1.495,= kan uw organisatie al een website laten ontwikkelen door Bratpack, die standaard het volgende bevat:

    Lees meer over "Vakdagkorting op websites voor goede doelen!"
Close