Lid worden van Vf? Meld je nu aan
Nieuwsberichten per thema
-
RLC wijzigt haar naam in Blackbaud
Almere, 1 oktober 2010 – RLC, onderdeel van Blackbaud en marktleider op het gebied van software en services voor non-profitorganisaties in Nederland, maakt vandaag bekend dat zij haar bedrijfsnaam per 1 oktober 2010 wijzigt in Blackbaud. De moederorganisatie van RLC, Blackbaud Inc., ondersteunt de wereldwijde non-profitsector sinds 1981 en heeft wereldwijd ruim 24.000 non-profitorganisaties als klant. Blackbaud bedient vele categorieën non-profitorganisaties, zoals fondswervende organisaties, collecterende organisaties, ontwikkelingsorganisaties, fondswervende hoger onderwijsinstellingen, ledenorganisaties, kunst- en cultuurorganisaties, religieuze instellingen en maatschappelijke organisaties. Blackbaud, met hoofdkantoor in Charleston, Verenigde Staten, is algemeen erkend als marktleider op het gebied van software en services voor non-profitorganisaties.
-
Nieuwe website CBF volop in de schijnwerpers
De nieuwe website van het Centraal Bureau Fondsenwerving staat deze dagen volop in de schijnwerpers. Op nieuwssite Nu.nl werd er vrijdag al volop aandacht aan besteed en maandag zal nieuwszender BNR er ook zendtijd aan besteden. Klik hier om het artikel op Nu.nl te lezen.
-
Gebruik verouderde adresbestanden kost jaarlijks € 80 miljoen
Up-to-date houden van bestanden loont
-
FNV Bondgenoten kiest Mindwize
Mindwize is door FNV Bondgenoten gekozen als dialoog marketing bureau voor de ledenwervingscampagne 2010. FNV koos voor Mindwize vanwege de expertise op het gebied van DM. De campagne die is ontwikkeld is gericht op ex-leden en prospects. Het doel van de campagne is het werven van minimaal 250 nieuwe leden tegen acceptabele kosten en het bepalen van de potentie van het werven van leden via direct mail voor FNV Bondgenoten.
-
Delphi Fondsenwerving exclusief listmanager Overlijdensregister
Delphi heeft haar concurrentiepositie als fondsenwervingbureau verstevigd doordat het -exclusief voor de charitatieve markt- het Overlijdensregister® gaat vermarkten. Het Overlijdensregister claimt dat het ca. 80% van alle overledenen in Nederland registreert. Met een abonnement op het Overlijdensregister wordt veel leed voorkomen dat ontstaat wanneer goede doelen onverhoopt overledenen uit hun bestand aanschrijven.
-
Sandd investeert in duurzaamheid
Met betrekking tot duurzaamheid heeft postbedrijf Sandd een stap genomen. In 2012 zal het gehele wagenpark van Sandd vervangen zijn door nieuwe Volkswagen Crafter-modellen. Met de nieuwe crafters wordt naast een verbruiksbesparing een vermindering van de CO2-uitstoot gerealiseerd. In 2008 was Sandd al het eerste postbedrijf dat volledig klimaatneutraal opereerde.
-
Update adressen Elite-Miljonairs
Elite-Miljonairs heeft haar adressenbestand bestaande uit miljonairs uitgebreid. Het bestand is aangevuld met 22.000 nieuwe privéadressen en telefoonnummers van ondernemersmiljonairs, 10.000 nieuwe privéadressen en telefoonnummers van huizenmiljonairs en 4.000 nieuwe privéadressen en telefoonnummers van multimiljonairs. Elite-Miljonairs maakt gebruik van een eigen geavanceerde validatietechniek. Miljonairs die zich in uw bestanden bevinden kunnen door het model van Elite-Miljonairs worden geïdentificeerd.
-
Privacy Waarborg voor SAZ Marketing Amsterdam B.V.
Op 1 juni 2010 heeft direct marketing bureau SAZ Marketing Amsterdam B.V het Privacy Waarborg keurmerk ontvangen. DDMA introduceerde in april 2010 het nieuwe keurmerk Privacy Waarborg. Bedrijven die correct en zorgvuldig omgaan met persoonsgegevens voor reclamedoeleinden ontvangen van DDMA het Privacy Waarborg keurmerk. De regels zijn strenger en gaan verder dan de wettelijke verplichtingen voor reclame en marketing doeleinden. De extra regels staan vast in een aantal Codes, deze zijn te vinden op de website van DDMA.
-
Pondres wint Xerox Award
Pondres heeft voor de tweede keer de Xerox Best-of-the-Best Award gewonnen. Pondres is winnaar in de categorie Transpromo. In 2009 won Pondres de award in de categorie Direct Marketing, met de ingezonden case voor Hallmark. Xerox organiseert de competitie jaarlijks binnen een netwerk van Premier Partners. De award wordt onder andere beoordeeld op het serviceniveau op juistheid, tijdigheid en volledigheid.
-
Patrick Jordens vertrekt bij L&H
Na 10 jaar werkzaam te zijn bij L&H Customer Contact gaat Patrick Jordens het bedrijf verlaten. L&H nam vorig jaar ISS over en fuseerde met The Talent Factory. Deze was opgericht door Jordens. Ook heeft hij zich de afgelopen jaren ingezet ten behoeve van belangenbehartiging voor de dialoogmarketingsector. Hij blijft aan als bestuurslid bij de DDMA. Michel Scheidt is de opvolger van Jordens bij L&H.
- Vorige pagina
- 1
- ...
- 232
- 233
- 234
- ...
- 240
- Volgende pagina