Lid worden van Vf? Meld je nu aan

LID WORDEN

Advertentie

Procurios /Fundraising CRM voor goede doelen

Scriptie-onderzoek: structuur en strategie als fundament voor fondsenwervend succes

Onderzoek

20 maart 2025

Het succes van goede doelen is afhankelijk van hun vermogen om duurzaam donateurs te werven. Maar aan welke knoppen kun je draaien, zodat er bijgedragen wordt aan deze groei? Dit artikel geeft, op basis van onderzoek door de auteur uitgevoerd voor zijn Masterthesis aan De Haagse Hogeschool, inzicht in de relatie tussen organisatiestructuren en marketingstrategieën binnen de goededoelensector.

Beeld ter illustratie
Beeld ter illustratie

door Souhail Haouari

Hoe je een succesvol fondsenwervend goed doel bouwt

Word lid van Vf & fondsenwerving.nl en krijg direct toegang

✔ Onbeperkt toegang tot alle content op fondsenwerving.nl
✔ Korting op diverse opleidingen en trainingen
✔ Kosteloze toegang tot de Vakdag fondsenwerving. Dit jaar (2025) op 25 september in het Beatrix Theater!

Of registreer je gratis om dit artikel te lezen:

https://www.fondsenwerving.nl/vf-account-maken

Registreer
Heb je al een Vf-account? Log dan in
Meer over Jaarverslag Marketing Enquête Fondsenwerving Strategie Wetenschappelijk onderzoek Souhail Haouari Scriptie Organisatiestructuur Datagedreven fondsenwerving Vf 27-1 Organisatiestrategie Expertise Haagse Hogeschool Specialisatie

Souhail Haouari

Souhail Haouari is een ervaren commercieel leider met een achtergrond in fondsenwerving, marketing en strategisch management. Als directeur-bestuurder van Social Response zet hij zijn expertise in om impactvolle en ethische donateurswerving te realiseren. Daarvoor ontwikkelde hij groeistrategieën bij Improve to Grow en innoveerde hij de face-to-face fondsenwerving bij UNICEF Nederland.

Wekelijksenieuwsbrief

Vond je dit een goed verhaal? Wil je meer van dit soort artikelen automatisch in je mailbox? Schrijf je dan in voor onze wekelijkse nieuwsbrief 👇

Close