Lid worden van Vf? Meld je nu aan

LID WORDEN

Advertentie

MIC: Fondsenwerving met het bereik van social media en het gemak van een betaalverzoekje

Tien ingrediënten voor de perfecte post op LinkedIn

20 juni 2023

Voor goededoeleninstellingen is LinkedIn meestal niet het belangrijkste onlinemarketingkanaal. Toch kan LinkedIn wel degelijk interessant zijn voor fondsenwervers. Met meer dan tien miljoen accounts is het een van de grootste socialemediakanalen in Nederland en België.

Beeld ter illustratie.
Beeld ter illustratie. © Shutterstock // Piotr Swat

door Ina Boer

LinkedIn is een B2B-platform: een zakelijk netwerk. Via LinkedIn bereik je doelgroepen als fondsbeheerders, vermogenden of ondernemers die zich oriënteren op de keuze van een goed doel. Maar vergeet niet dat het merendeel van die accounts, bijna negen miljoen, persoonlijke profielen betreft. Profielen van individuele mensen die net zo goed geraakt worden door het doel van jouw organisatie.

Word lid van Vf & fondsenwerving.nl en krijg direct toegang

✔ Onbeperkt toegang tot alle content op fondsenwerving.nl
✔ Korting op diverse opleidingen en trainingen
✔ Kosteloze toegang tot de Vakdag fondsenwerving. Dit jaar (2024) op 17 september in het Beatrix Theater!

Of registreer je gratis om dit artikel te lezen:

https://www.fondsenwerving.nl/vf-account-maken

Registreer
Heb je al een Vf-account? Log dan in
Meer over Social Media Save the Children LinkedIn Strategie Vf 25-3 Ina Boer Tessa Colauto Zo bedenk je de perfecte post op LinkedIn

Ina Boer

Gastauteur

Ina Boer is uitgeefcoach, schrijfcoach en LinkedIn- en marketingcoach. Ze begeleidt ondernemers en professionals bij het uitgeven van hun boek. Ze is auteur van 'Zo bedenk je de perfecte post op LinkedIn', dat eerder dit jaar (2023) uitkwam. (ISBN 978909036563, Sequoia Uitgevers).

Wekelijksenieuwsbrief

Vond je dit een goed verhaal? Wil je meer van dit soort artikelen automatisch in je mailbox? Schrijf je dan in voor onze wekelijkse nieuwsbrief 👇

Close