Hanneke Dessing (61 jaar) neemt na vijftien jaar afscheid bij het Diabetes Fonds (DF). Na haar studie medische biologie is ze in de marketing terecht gekomen. Eerst bij een medisch reclamebureau en daarna volgde andere grote bureaus waaronder TBWA waar ze ook partner was.
In 2005 begon ze als hoofd Marketing bij het Diabetes Fonds, waar ze vervolgens in 2012 directeur werd. Ze gaat nu op zoek naar een nieuwe balans tussen werk en de mooie dingen in het leven. ‘Ik ga leren lummelen en kijken wat er op mijn pad komt.' Voor het Vakblad fondsenwerving genoeg redenen voor een gesprek met een vrouw die niet alleen veel betekend heeft voor het Diabetes Fonds maar zeker ook voor de sector.
Word lid van Vf & fondsenwerving.nl en krijg direct toegang
✔ Onbeperkt toegang tot alle content op fondsenwerving.nl
✔ Korting op diverse opleidingen en trainingen
✔ Kosteloze toegang tot de Vakdag fondsenwerving. Dit jaar (2024) op 17 september in het Beatrix Theater!