Het klinkt tegelijk simpel en raadselachtig. Donateurs geven geld, waarmee het goede doel zijn missie kan nastreven. Wat heeft dat nou te maken met op reis gaan? Het simpele antwoord is: alles. Vooral sinds we steeds digitaler werken zien we een veelheid van contact- en beslismomenten van (potentiële) donateurs in relatie tot het goede doel. De lijn die je langs al die momenten kan trekken, dat is de donorjourney. Een rechte lijn is het meestal niet.
We gaan voor een uitleg op reis met Martijn Moens, die zich als gecertificeerd Customer Experience Strateeg bij Raising Results, bezighoudt met het bedenken, inrichten en optimaliseren van de klantbeleving voor organisaties zoals goede doelen.
Word lid van Vf & fondsenwerving.nl en krijg direct toegang
✔ Onbeperkt toegang tot alle content op fondsenwerving.nl
✔ Korting op diverse opleidingen en trainingen
✔ Kosteloze toegang tot de Vakdag fondsenwerving. Dit jaar (2024) op 17 september in het Beatrix Theater!