Lid worden van Vf? Meld je nu aan

LID WORDEN

Advertentie

Banner Mindwize

Visionair

Column

18 augustus 2017

Stel je bedenkt iets waar mensen jarenlang in geloven, maar wat niet blijkt te werken: ben je dan een visionair of een kwakzalver?

door Jeroen Talens

Alex Osborn was in de jaren 50 directeur van een groot Amerikaans reclamebureau (voor de kenners: hij is de O uit BBDO). Hij wist dat klanten best bereid waren om geld te betalen voor goede ideeën. Maar hoe kon je nou meer ideeën (en dus meer geld) genereren, zonder meer mensen in te huren (en dus meer kosten te maken)?

Word lid van Vf & fondsenwerving.nl en krijg direct toegang

✔ Onbeperkt toegang tot alle content op fondsenwerving.nl
✔ Korting op diverse opleidingen en trainingen
✔ Kosteloze toegang tot de Vakdag fondsenwerving. Dit jaar (2024) op 17 september in het Beatrix Theater!

Of registreer je gratis om dit artikel te lezen:

https://www.fondsenwerving.nl/vf-account-maken

Registreer
Heb je al een Vf-account? Log dan in
Meer over Vf 19-5

Jeroen Talens

Columnist

Jeroen Talens studeerde kunstgeschiedenis in Groningen, maar stapte al snel over naar de reclamewereld. Bij WWAV was hij jarenlang copywriter, creative director en partner. Sinds de overname van WWAV door Happy Horizon Non-profit ligt zijn focus op concept en copy. Hij was jarenlang vaste columnist van het Vakblad fondsenwerving (2013-2020).

Wekelijksenieuwsbrief

Vond je dit een goed verhaal? Wil je meer van dit soort artikelen automatisch in je mailbox? Schrijf je dan in voor onze wekelijkse nieuwsbrief 👇

Close