Fondsenwervende instellingen weten hoe belangrijk het is om donateurs zo goed mogelijk te kennen. Kennis over je donateurs maakt het namelijk mogelijk om hen individueel te benaderen. De tijd van massa mailings is voorbij.
Daarom verzamelen fondsenwervende instellingen zoveel mogelijk data over hun donateurs. Een website en webshop zijn hierbij een steeds belangrijker tool. Vervolgens worden aantrekkelijke marketingactiviteiten ontwikkeld. Voor veel fondsenwervende instellingen hoort het versturen van premiums, kalenders, wenskaarten of andere zaken al decennia tot hun marketingactiviteiten. Donateurs doen mee aan acties en krijgen een beloning. De veeljarige donateur krijgt uit waardering een presentje. Maar hoe komen deze data en de daadwerkelijke uitvoering van een marketingcampagne samen? Silvan Hexspoor en Suzanne Bolck van Hexspoor boekbinders en e-fulfilment vertelt op ons verzoek over eigentijds e-fulfilment en fondsenwerving.
Word lid van Vf & fondsenwerving.nl en krijg direct toegang
✔ Onbeperkt toegang tot alle content op fondsenwerving.nl
✔ Korting op diverse opleidingen en trainingen
✔ Kosteloze toegang tot de Vakdag fondsenwerving. Dit jaar (2024) op 17 september in het Beatrix Theater!