Creatieve mensen zijn vreemde wezens. soms stromen ze over van goede ideeën, dan weer zoeken ze wanhopig naar inspiratie. Ze zijn kwetsbaar en slecht opgewassen tegen rationele argumenten. Maar ondertussen lijden ze ook aan grootheidswaanzin. En verklaren ze iedereen voor gek die kritiek heeft op hun briljante voorstellen.
Nu is er een beproefd middel om creatieven die naast hun schoenen lopen, weer met beide benen op de grond te krijgen. dat middel heet: kwalitatief onderzoek. Zelf onderga ik regelmatig zo’n reality check en ik kan het iedereen aanraden. er is niets zo confronterend als een groep respondenten die zonder voorkennis reageert op jouw ideeën... Meten is inderdaad weten.
Word lid van Vf & fondsenwerving.nl en krijg direct toegang
✔ Onbeperkt toegang tot alle content op fondsenwerving.nl
✔ Korting op diverse opleidingen en trainingen
✔ Kosteloze toegang tot de Vakdag fondsenwerving. Dit jaar (2024) op 17 september in het Beatrix Theater!