Lid worden van Vf? Meld je nu aan

LID WORDEN

Advertentie

Banner Mindwize

Je zou een vriend nooit e-mailen zonder hem ook eens te bellen

15 augustus 2013

Vooruitlopend op hun masterclass op het IFC dit jaar, schrijven Maia Kahlke-Mikkelsen en Stephen Pidgeon over integratie van oude en nieuwe wervingskanalen.

door Gastauteur

Waar in jouw organisatie ligt de verantwoordelijkheid voor relaties? Laat ons raden, ze worden onderverdeeld afhankelijk van welk type relatie ze zijn – donateur, vrijwilliger, of campagnemedewerker, en aan de hand van de manier waarop ze zijn geworven, zoals direct mail, face-to-face of via de telefoon. Tenslotte zijn deze doelgroepen verschillend en moeten ze daar naar worden behandeld. Toch?

Word lid van Vf & fondsenwerving.nl en krijg direct toegang

✔ Onbeperkt toegang tot alle content op fondsenwerving.nl
✔ Korting op diverse opleidingen en trainingen
✔ Kosteloze toegang tot de Vakdag fondsenwerving. Dit jaar (2024) op 17 september in het Beatrix Theater!

Of registreer je gratis om dit artikel te lezen:

https://www.fondsenwerving.nl/vf-account-maken

Registreer
Heb je al een Vf-account? Log dan in
Meer over Vf 15-4

Wekelijksenieuwsbrief

Vond je dit een goed verhaal? Wil je meer van dit soort artikelen automatisch in je mailbox? Schrijf je dan in voor onze wekelijkse nieuwsbrief 👇

Close