Mensen hechten steeds minder waarde aan wat organisaties over zichzelf zeggen. Ze gaan meer en meer af op wat er binnen hun sociale netwerk (off- en online) aan opinies wordt gedeeld.
Eerder schreven we in dit blad over het boek van Rijn Vogelaar, van Blauw Research: De Superpromoter (Uitg. Van Duuren Management, isbn 9789089650290). Daarin legt hij uit hoe je superpromoters kunt inzetten om een organisatie succesvoller te maken. Het is een nieuwe visie op marketing, productontwikkeling en bedrijfsvoering in het algemeen. Bram Jonkheer van Blauw Research heeft, samen met Steven Bol die jaren toonaangevend imagoonderzoek deed voor ngo’s, een onderzoek uitgevoerd onder 6.500 Nederlanders, om na te gaan hoe de veertig grootste ngo’s het doen op dit vlak. Weten ze voldoende enthousiasme te creëren en in hoeverre wordt dat effectief gedeeld?
Word lid van Vf & fondsenwerving.nl en krijg direct toegang
✔ Onbeperkt toegang tot alle content op fondsenwerving.nl
✔ Korting op diverse opleidingen en trainingen
✔ Kosteloze toegang tot de Vakdag fondsenwerving. Dit jaar (2024) op 17 september in het Beatrix Theater!