Met de toenemende regelgeving staat het bellen voor goede doelen onder druk, terwijl het nog altijd heel belangrijk is voor fondsenwervende instellingen. Is er wel genoeg kennis is bij de fondsenwervende instellingen?
We merken dat er aan de klantzijde nogal eens weinig kennis aanwezig is. En er zijn telemarketingbureaus, die er zich regelmatig te gemakkelijk vanaf maken. We vroegen een expert om zijn mening. Na bij WWAV verantwoordelijk te zijn geweest voor de telemarketing, zette Jeroen Hogenhout (www.hogenhoutfundraising.nl) The Goodwill Family op, een callcenter voor goede doelen. Nadat het moederbedrijf werd overgenomen, werkt hij sinds januari 2010 als consultant voor de begeleiding van telefonische fondsenwerving.
Word lid van Vf & fondsenwerving.nl en krijg direct toegang
✔ Onbeperkt toegang tot alle content op fondsenwerving.nl
✔ Korting op diverse opleidingen en trainingen
✔ Kosteloze toegang tot de Vakdag fondsenwerving. Dit jaar (2024) op 17 september in het Beatrix Theater!