Het boek De Marketing van Idealen leest als een hartenkreet van twee gedreven, ervaren professionals.
Al bij de inhoudsopgave maakt mijn hart een sprongetje: YES! Duidelijke taal, kernachtig, krachtig, kritisch. Ineke van der Ouderaa, founder van de Positioneringsgroep en Hans Geels, directeur van CliniClowns, doen in hun boek een oproep om meer en liefdevolle aandacht voor merk- en marketingstrategie bij goede doelen. Ze doen dat vanuit een rotsvaste overtuiging, dat het daar bij veel organisaties aan ontbreekt. Om de goede doelen te helpen omgaan met de huidige, snelle veranderingen, delen zij met hun lezers de belangrijkste '22 inzichten' uit hun jarenlange ervaring en samenwerking met elkaar.
Word lid van Vf & fondsenwerving.nl en krijg direct toegang
✔ Onbeperkt toegang tot alle content op fondsenwerving.nl
✔ Korting op diverse opleidingen en trainingen
✔ Kosteloze toegang tot de Vakdag fondsenwerving. Dit jaar (2024) op 17 september in het Beatrix Theater!