Op het moment dat digitale werving aan een opmars bezig is, blijkt direct mail als werfinstrument weer aan betekenis te winnen.
Post NL heeft samen met de Rijksuniversiteit Groningen en Metrixlab waardevolle tips vergaard voor het vergroten van de effectiviteit van direct mail. Deze tips zijn gebaseerd op analyses die zijn uitgevoerd op de PostNL-mailbase die bestaat uit een paar honderd succesvolle en minder succesvolle mailings van de afgelopen vijf jaar. PostNL deelt de tips over charimailings exclusief met de lezers van Vakblad Fondsenwerving. In deze korte serie werken we met drie deelthema’s. Het eerste is verschenen in het februari/maartnummer en ging over aandacht trekken met direct mail. Dit artikel gaat over hoge respons genereren met direct mail. Het derde en laatste artikel in deze serie gaat over het versterken van je merk met direct mail en verschijnt in het oktober/november-nummer op 5 oktober 2012.
Word lid van Vf & fondsenwerving.nl en krijg direct toegang
✔ Onbeperkt toegang tot alle content op fondsenwerving.nl
✔ Korting op diverse opleidingen en trainingen
✔ Kosteloze toegang tot de Vakdag fondsenwerving. Dit jaar (2024) op 17 september in het Beatrix Theater!