Heel veel fondsenwervende instellingen geven een leden- of donateursblad uit. Toch wordt het maken van zo'n blad niet altijd als een specialisme gezien. Maar dat is het wel.
We hebben het voortdurend over digitale communicatie zoals via de nieuwe media. Maar de magazines zijn nog altijd verrassend sterk aanwezig. Met een blad versterk je je merk en de merkbeleving, maar ook het onderhouden van je relaties en de binding met je achterban kunnen er door verbeterd worden. Ook om verantwoording af te leggen is een magazine een handig instrument. Of iedere fondsenwerver zijn blad ook zo gericht inzet en er alles uithaalt wat er in zit? We spraken met bladenmakers Anita van der Aa en Rob Lucassen van Bindinc., voorheen bekend als Programmabladen AKN en de maker van diverse uitgaven voor omroepen, verenigingen en stichtingen.
Word lid van Vf & fondsenwerving.nl en krijg direct toegang
✔ Onbeperkt toegang tot alle content op fondsenwerving.nl
✔ Korting op diverse opleidingen en trainingen
✔ Kosteloze toegang tot de Vakdag fondsenwerving. Dit jaar (2024) op 17 september in het Beatrix Theater!