Vandaag kunnen we de hoofdsponsor van de Vakdag fondsenwerving 2022 bekend maken: Whooz! Whooz is marktleider in het verzamelen en verrijken van consumentendata en deel van een wereldwijd netwerk. Voor de goededoelensector bieden zij de Goede Doelgroep Data aan.
De Goede Doelgroep Data van Whooz brengt precies in kaart wie je doelgroep is. Wanneer je weet wat de eigenschappen, gedrag en drijfveren van jouw donateurs en doelgroep zijn, kun je effectief en efficiënt potentiële donateurs werven en look-a-likes van je huidige donateurs benaderen.
Richt je op de juiste doelgroep, verhoog je respons en verbeter je conversie! Zo kun je doelgericht post sturen (‘aan de bewoners van’) of de huis-aan-huiswerving richten op de gewenste (nieuwe) doelgroep. Door alleen relevante adressen te selecteren, maak je je marketingeffectiviteit vele malen doeltreffender en bespaar je kosten.
Meer informatie over de Goede Doelgroep Data? Bezoek de website van Whooz.