Lid worden van Vf? Meld je nu aan

LID WORDEN

Advertentie

MIC: Fondsenwerving met het bereik van social media en het gemak van een betaalverzoekje

Ontwikkeld in 2021: kansen voor goede doelen en cultuur

Nieuws

21 december 2021

De fondsenwervende wereld digitaliseert in rap tempo. Gelukkig maar, want de donateurs en vrijwilligers begeven zich steeds meer en vaker online. En bij voorkeur op momenten dat het hen uitkomt. Natuurlijk helpen campagnes om een belangrijke boodschap of doelstelling weer op het vizier van de donateur te krijgen. En helpen ze de vrijwilliger om actief fondsen te werven. Maar zeg nu zelf, vandaag de dag wordt er zó veel informatie op ons afgevuurd dat het soms lastig is hetgeen eruit te filteren dat echt waarde toevoegt aan ons leven, laat staan wat ons activeert.

door Gastauteur

Branded content

Dit artikel wordt je aangeboden door MIC

Een verjaardag, een uitvaart of een sponsoractie zijn gebeurtenissen die op iedere dag van het jaar plaats kunnen vinden. Als deze worden aangegrepen om met een doelgerichte boodschap de ontvanger te bereiken dan kun je echt impact maken, mensen activeren en wordt de geefbereidheid groter indien op een leuke manier om een donatie wordt gevraagd.

Met mobiele journeyshelpt MIC goede doelen en culturele organisaties impact maken. Door het creëren van deze inspirerende contactmomenten worden mensen bereikt en geactiveerd en worden (fondsenwervende) doelen dichterbij gebracht. Zo wordt de mobiele collecte steeds vaker ingezet tijdens de collecteweken. Gezien de stijgende resultaten die op deze manier worden geboekt, durven wij wel te stellen dat mobiel fondsenwerving terrein heeft gewonnen (met het woord ‘mobiel’ bedoelen we een van de belangrijkste apparaten van de consument: de smartphone).

Met opdrachtgevers, voor vrijwilligers en donateurs

Door goed te kijken naar het mobiele gedrag van donateurs, actiebereidheid van vrijwilligers en te luisteren naar wensen van opdrachtgevers, hebben wij oplossingen ontwikkeld om iedere dag fondsen te werven en impact te maken.  

Met eenvoudige en schaalbare oplossingen kan nu iedere organisatie mobiele campagnes klaarzetten. Hiermee kunnen vrijwilligers fondsenwerven, leads genereren of content maken die het verhaal van de organisatie verrijkt.

365-oplossingen

Veilig, gebruiksvriendelijk en snel inzetbaar zijn de 365-oplossingen die sinds deze zomer zijn ontwikkeld. Met het bereik van social media en het gemak van een tikkie zetten organisaties zoals KWF en CliniClowns de oplossingen Uitvaartcollecte en Collecte 365 in voor non-stop fondsenwerving. En niet zonder resultaat. Bekijk hier het webinar van 31 augustus jl. terug waar de aanpak en resultaten van deze organisaties worden toegelicht.

Net zo nieuw als de oplossingen, zijn de lage en overzichtelijke kosten. Benieuwd? Bekijk ze hier of neem direct contact met ons op:

Jeroen de Rooij
Tel: 06 13 96 37 86
E-mail: jeroen@mobileinteractioncompany.com

Ronald Schouten
Tel: 06 24 88 29 25
E-mail: ronald@mobileinteractioncompany.com

Meer over MIC

Advertentie

Advertentie

Advertentie

Close