Mobile Interaction Company gaat sinds de jaarwisseling officieel door het leven als MIC. De naamsverandering van de ontwikkelaar van mobiele journeys voor sociale impact komt hand in hand met de lancering van een nieuwe huisstijl.
Onderaan het nieuwe bloedsinaasappel-rode en helderblauwe logo prijken de woorden ‘Waardevol verbinden’. Volgens MIC staat dat centraal in alles wat MIC doet: het creëren van verbindingen tussen verschillende partijen en doelgroepen, zowel eenmalig als langdurig.
‘MIC wordt door onze klanten, partners en andere relaties (h)erkend als mensgerichte organisatie die meedenkt in oplossingen en met behulp van het mobiele journey platform de technische oplossingen van klanten en partnerorganisaties met elkaar verbindt,’ aldus creative director en oprichter van MIC, Jeroen de Rooij.
Bij de lancering van de nieuwe huisstijl maakt MIC duidelijk dat het daar qua veranderingen dit jaar nog niet ophoudt. Het bedrijf kondigt de toevoeging van innovatieve features aan. ‘Vernieuwende concepten die MIC samen ontwikkelt met klanten, partners en een enthousiast team. Hett maakt 2021 tot een veelbelovend jaar,’ aldus MIC.