De Postcoderloterij reageert op het nieuws dat uit onderzoek van de Consumentenbond blijkt dat veel consumenten ergeren zich aan de grote hoeveelheid geadresseerde reclamepost die op de mat valt. En dat vooral de Nationale Postcode Loterij en de goede doelen lijken deze oproep ter harte te moeten nemen.
Reactie Postcodeloterij
Vandaag verscheen in de Consumentengids een artikel over geadresseerde reclamepost. We vinden het vervelend dat sommige mensen onze post niet op prijs stellen. We willen mensen benaderen die voor een aanbod van één van onze loterijen open staan. Een stap die we daarom recent hebben genomen is dat mensen die niet reageren op onze post, sneller geen post meer ontvangen. Daarnaast moedigen we mensen aan die geen post van ons willen ontvangen, dat aan te geven bij ons of bij Postfilter.nl.
Post blijft voor ons en voor vele goede doelen een heel belangrijk kanaal om fondsen te werven. Zo kunnen we als Goede Doelen Loterijen deelnemers werven en behouden die het EN leuk vinden om een kans te maken op mooie prijzen EN graag willen bijdragen aan de vele goede doelen die wij steunen.
Al ons papier is FSC of PEFC. Daarnaast compenseren we de CO2 uitstoot van het door ons gebruikte papier én de CO2 belasting van de bezorging van onze brieven. Op deze manier hopen wij anderen te inspireren en dragen we bij aan verduurzaming van de drukwerkindustrie en van andere partijen die actief zijn op de drukwerkmarkt.
Gerelateerde berichten
-
28 mei 2019
Consumentenbond: “Zoek vriendelijker alternatief voor geadresseerde reclamepost”
Lees meer over "Consumentenbond: “Zoek vriendelijker alternatief voor geadresseerde reclamepost”" -
20 mei 2019
Keijzer ziet niets in voorstel PvdA & D66 voor opt-in direct mail
Lees meer over "Keijzer ziet niets in voorstel PvdA & D66 voor opt-in direct mail"