Op het programma staan meer dan twintig sessies over storytelling, sociale media, marketingstrategie, digitale communicatie, de nieuwe dataprotectieregels, innovatie, ambassadeurschap, participatie, jongerenmarketing, diversiteit en fondsenwerving en meer.
In de Gentse Minardschouwburg worden op 20 maart zo'n 250 deelnemers van organisaties en overheden uit alle sectoren van social profit en overheid verwacht. Op het programma staan meer dan twintig sessies over storytelling, sociale media, marketingstrategie, digitale communicatie, de nieuwe dataprotectieregels, innovatie, ambassadeurschap, participatie, jongerenmarketing, diversiteit en fondsenwerving en meer.
Informatie en inspiratie over deze thema’s krijgen de deelnemers van vijf topexperts. In de namiddag vertellen meer dan twingig organisaties uit social profit of overheid over een inspirerend praktijkvoorbeeld. Er zijn langere sessies, van een uur, kortere sessies, van een half uur, en zeer korte sessies, tafelverhalen van vijftien minuten met tien mensen aan de tafel.
Er is nog een beperkt aantal plaatsen vrij, aanmelden kan hier.