Lid worden van Vf? Meld je nu aan

LID WORDEN

Advertentie

Banner Mindwize

Nauwe samenwerking bureaus Giftkikker en NelsonScoort

6 mei 2016

De communicatiebureaus Giftkikker en NelsonScoort hebben sinds 1 maart van dit jaar de samenwerking verder verstevigd.Beide bureaus zijn vooral actief voor non-profitorganisaties en fondsenwervende instellingen en hebben besloten de krachten te bundelen. 

door Redactie Vf

Giftkikker is gespecialiseerd in het beheer en onderhoud van databases voor bijvoorbeeld leden- en donateursadministraties. NelsonScoort ontwikkelt en realiseert fondsenwervende activiteiten en communicatiemiddelen voor opdrachtgevers. 

Voor- en achterkant
“Door de nauwe samenwerking, bieden we onze klanten nu de voor- en de achterkant van fondsenwerving”, aldus Jeroen van Bijnen, directeur van beide bedrijven. “We kunnen opdrachtgevers compleet ontzorgen op het gebied van donateurs- en ledenadministraties. De complete handling, van telefonische opvang, tot en met incasso’s en bedankbrieven of mails, is bij ons in vertrouwde handen. Daarnaast kunnen we op basis van database-analyses, een wervingsacties aanscherpen. Dat verbetert het rendement van de wervingsactiviteiten.”
 
Communicatiekennis
“Ook de communicatiekennis van NelsonScoort biedt meerwaarde voor fondsenwervende instellingen”, meent Van Bijnen. “De hele grote stichtingen hebben natuurlijk een behoorlijk professioneel communicatie-apparaat. Die ondersteunen we met scorende concepten. Dat ontbreekt echter vaak nog bij de middelgrote en kleinere stichtingen. Met onze kennis en ervaring kunnen we fondsenwervende instellingen goed ondersteunen en een compleet fondsenwervend pakket aanbieden.”
 
Giftkikker werkt voor opdrachtgevers als Stichting DierenLot, KiKa, ActAsia, Dierentehuis Zeist en Support Casper. NelsonScoort heeft als klanten onder meer Stichting DierenLot, Stichting Armoedefonds, Sam’s Kledingactie voor Mensen in Nood, Streekfonds Biesbosch, de Hartstichting en Milieudefensie. 

Advertentie

MIC: Fondsenwerving met het bereik van social media en het gemak van een betaalverzoekje
Close