Lid worden van Vf? Meld je nu aan

LID WORDEN

Advertentie

MIC: Fondsenwerving met het bereik van social media en het gemak van een betaalverzoekje

Hoe word je een aantrekkelijke partner voor het bedrijfsleven?

3 februari 2016

SInds jaar en dag weten goede doelen bedrijven aan zich te verbinden.  Steeds meer komt daarbij de nadruk te liggen op duurzaamheid in de relatie en het bereiken van een écht volwaardig partnership. Leer met Nassau Fundraising in één dag wat bedrijven beweegt om een maatschappelijk verschil te maken. Bijzonder: in deze sessie presenteer je een case aan een Dragon’s Den van bedrijven waarin onder andere Aegon, DSM, het Rijksmuseum en Boontje Advocaten vertegenwoordigd zullen zijn.

door Redactie Vf

Er wordt tijdens de cursusdag niet alleen aandacht besteed aan de bekende grote merken, maar juist ook aan de middelgrote en kleine bedrijven. Kruip in de huid van bedrijven, leer wat bedrijven beweegt om een maatschappelijk verschil te make; dat  is het doel van de dag die uiteindelijk uitmond in een presentatie van een eigen case voor de Dragon's Den.

Uit de brochure:

  •  De inspiratie begint al met de locatie: de training vindt plaats in het Rijksmuseum (Amsterdam). 
  • We starten met theorie: wat heb je nodig om succesvol in contact te komen met sponsors? De morgen is doorspekt met inspirerende praktijkvoorbeelden van Nederlandse bodem, inclusief sponsoring van het Rijksmuseum.
  • Je gaat vervolgens aan de slag met een praktijkopdracht en bereidt in groepsverband een presentatie aan het bedrijfsleven voor.
  • Aan het einde van de middag presenteer je de sponsorcase. En hier wordt het interessant: dit doen we in de vorm van een ‘dragon’s den’. Je presenteert de case aan een jury van (echte!) grote, middelgrote en kleine bedrijven, die speciaal voor dit onderdeel bij ons langskomen.

De cursus vindt plaats op 18 februari in het Rijksmuseum. Meer weten? Bekijk hier de brochure of meld je hier aan.

Advertentie

Procurios /Fundraising CRM voor goede doelen
Close