Op 21 oktober werden tijdens het IFC de Global Awards for Fundraising uitgereikt. In de categorie 'Innovatieve Fondsenwerving Campagne’ ging de prijs naar ZDK Gesellschaft Demokratische Kultur/ Exit-Deutschland voor hun campagne 'Nazis against Nazis'.
Op 15 november 2014 hielden neonazi’s in het Duitse Wunsiedel, zoals ieder jaar, een protestmars. De inwoners van het kleine plaatsje waren het zat en kwamen in verzet, met een lumineus plan: voor iedere door de nazi’s gelopen meter werd 10 euro gedoneerd aan Exit-Deutschland een organisatie die nazi’s helpt om de scene de rug toe te keren.
Jury
De jury van de IFC schrijft in haar toelichting: "Deze organisatie heeft op wonderbaarlijke wijze iets goeds uit iets verderfelijks laten ontstaan, en dat met behulp van een zeer traditioneel fondsenwervingsinstrument dat op een verassende en innovatieve manier is toegepast.” De campagne inspireerde ook het aanwezige publiek die de "IFC Choice Award" toekende.
Opvolger
Er is al een opvolger van de campagne bedacht: hasshilft.de. Op internet gespuide vreemdelingenhaat wordt omgezet in een donatie voor Aktion Deutschland Hilft en EXIT-Deutschland. De financiering geschied middels giften van het bedrijfsleven.