In 2015 is de vernieuwde opzet van de Plantronics Telesales Team Trophy een succes gebleken: naast de opbrengst voor het goede doel in euro’s leverden de deelnemende contactcenters een waardevolle bijdrage in de vorm van een management summary voor het goede doel. Daarin zijn verbetersuggesties opgenomen, waardevolle inzichten over donateurs en aandachtspunten gebaseerd op informatie verkregen uit de servicecalls.
In de vernieuwde opzet van de wedstrijd zijn de deelnemers beoordeeld op drie criteria, waarbij de score op elk van de onderdelen voor een derde meetelde in de einduitslag.
Die drie criteria zijn:
- conversie in euro’s door middel van winback calls
- kwaliteit van servicecalls
- beoordeling door het goede doel van de managementsamenvattingen die de deelnemers hebben geschreven op basis van informatie die verkregen is in de gesprekken met de (oud-)donateurs.
Het begunstigde goede doel ontvangt dus én een opbrengst in euro’s én er worden servicecalls uitgevoerd op bestaande donateurs. Hun enthousiasme en tevredenheid staat hierbij voorop. Net als in andere sectoren hechten ook charitatieve instellingen meer en meer aan service; de waarde van klantcontact in de totale keten groeit in belang. Een groot inlevingsvermogen en een hoge gesprekskwaliteit zijn van toegevoegde waarde voor het goede doel.
Goede doelen die voor de aankomende editie (wedstrijdperiode februari 2016, uitreiking april 2016) in aanmerking willen komen als begunstigd goed doel van de Plantronics Telesales Team Trophy, kunnen zich vanaf nu melden. Gesprekken hierover vinden op korte termijn plaats.
Neem voor meer informatie geheel vrijblijvend contact op met BBP Media, Wilma Tijssen, w.tijssen@bbp.nl Dit e-mailadres is beschermd tegen spambots. U heeft Javascript nodig om het te kunnen zien of 06-13032732.
Bron: BBP Media