ING is vanaf nu hoofdsponsor van OERRR, het kinderprogramma van Natuurmonumenten. Het programma laat kinderen kennis maken met de natuur, zodat kinderen hiervan kunnen genieten én leren en op hun beurt later zelf kunnen zorgen voor een duurzame, natuurlijke toekomst van Nederland.
Tjitske Benedictus, manager sponsoring bij ING Nederland: “ING wil een trouwe partner van Natuurmonumenten zijn én blijven. In de Westerse wereld groeien kinderen steeds meer binnen op, achter een beeldscherm. Dit leidt tot achterstand in hun fysieke en mentale ontwikkeling. OERRR, met inmiddels bijna 195.000 jonge leden, stimuleert kinderen en hun ouders om naar buiten te gaan. ING wil samen met Natuurmonumenten een nóg grotere groep kinderen kennis laten maken met de natuur. We willen kinderen laten genieten én leren van de natuur door ze kennis en tools te bieden.”
Marc van den Tweel, algemeen directeur Natuurmonumenten: “We zijn er dan ook trots op dat ING nu ook OERRR omarmt. ING en haar reikwijdte bij het brede publiek brengt natuur dichter bij de kinderen. Hierdoor worden nog meer kinderen in Nederland uitgedaagd om te ontdekken, initiatief te nemen en samen te werken.”
Bron: Natuurmonumenten