Lid worden van Vf? Meld je nu aan

LID WORDEN

Advertentie

Procurios /Fundraising CRM voor goede doelen

Doe mee met belangrijk onderzoek in de culturele en creatieve sector

30 maart 2015

Tilburg University voert een onderzoek uit onder ondernemers, zelfstandigen en anderen in de culturele en creatieve sector. Dit unieke onderzoek richt zich op hoe diverse aspecten zoals creativiteit, samenwerking, strategie en resultaten samenhangen. Het onderzoek richt zich op meerdere jaren.

door Redactie Vf

De vragenlijst is bedoeld voor iedereen die een leidinggevende of beslissende rol heeft binnen zijn of haar eigen activiteiten of organisatie in de culturele en creatieve sector. Mocht je zelf niet in deze categorieën vallen, aarzel dan niet anderen op dit onderzoek te wijzen.

Klik hier om aan het onderzoek deel te nemen.

Met de uitkomsten van dit onderzoek kunnen alle betrokkenen hun voordeel doen, bijvoorbeeld door de kengetallen die het oplevert, te gebruiken bij het doorlichten van de eigen organisatie. Iedere deelnemer ontvangt een persoonlijk rapport van Tilburg University, waarin de eigen resultaten (anoniem) worden vergeleken met de resultaten van anderen in hetzelfde deelgebied en met de sector in het algemeen. Klik hier voor een voorbeeld van zo'n rapport.

Diegenen van de doelgroep die de enquête volledig invullen, maken kans op een Museumkaart voor 2015 of 2016. er worden er 50 verloot en u kunt kosteloos deelnemen aan een workshop van Tilburg University over de onderzoeksresultaten.

Het onderzoek wordt volledig uitgevoerd door Tilburg University en is gefinancierd door onder andere de Nederlandse organisatie voor Wetenschappelijk Onderzoek. Vanzelfsprekend is de enquête volledig vertrouwelijk en worden uw gegevens en antwoorden niet gedeeld met derden. De onderzoeksdoeleinden zijn uitsluitend wetenschappelijk.

Klik hier om aan het onderzoek deel te nemen.

Contactgegevens voor het onderzoek: dr. ing. Tim de Leeuw, Senior Scientific Researcher, Tilburg University | Tilburg School of Economics and Management in Tilburg, E: t.deleeuw@tilburguniversity.edu, W: www.creatiefondernemerschaplab.nl

Bron: Tilburg University

Advertentie

MIC: Fondsenwerving met het bereik van social media en het gemak van een betaalverzoekje
Close