Vf Branded Content
Vf Branded Content is de commerciële content op Vakblad fondsenwerving. De inhoud valt buiten de redactionele verantwoording van Vakblad fondsenwerving.
Bindinc. ontwikkelt nieuw donateursblad Diabetes Fonds
Bindinc. Custom Media heeft voor het Diabetes Fonds een nieuw redactioneel concept ontwikkeld voor het relatiemagazine Dialoog.
Het concept van het nieuwe magazine sluit aan bij de aangescherpte merkstrategie en de nieuwe huisstijl van het Diabetes Fonds. Persoonlijke verhalen van mensen, die vanuit verschillende rollen betrokken zijn bij diabetes, onderstrepen de impact van het fonds. Hierbij komen de belangrijkste thema’s van het Diabetes Fonds aan bod: onderzoek, beweging, voeding en in actie komen. Het magazine wordt crossmediaal ingezet door interactie met andere kanalen zoals social media en de site.
Het vormconcept is in samenwerking met designbureau Lava tot stand gekomen. Dialoog verschijnt minimaal 2x per jaar in een oplage van 30.000 exemplaren.
Bron: Bindinc. Custom Media