Op 13 februari kun je bij Mindwize terecht voor drie sessies, waarmee je alle inspiratie én kennis opdoet om ook in 2014 weer succesvol aan de slag te gaan.
Bas van Breemen, creatief strateeg bij Mindwize, komt met 'Donateurs zijn steeds minder trouw. Geven maar een keer, stoppen hun machtiging. Help!'. In deze praktische workshop ontdek je de vijf belangrijkste redenen waarom je donateurs weglopen. En je krijgt waardevolle tips om ze bij je te houden.
Ilja de Coster, Senior Fundraising Consultant en spreker op internationale congressen: 'Analytics, data mining, predictive modelling… '. In deze sessie worden deze dure woorden vertaald naar concrete data driven fondsenwerving. Is rendabele fondsenwerving niet echt uw ding? Verliest u sowieso geen enkele donateur? Dan is deze sessie niets voor u.
Paul Postma, auteur van ‘Anatomie van de Verleiding’, sluit af een prresentatie waarbij je alles te weten komt over neuromarketing en hoe je daarmee je resultaten kunt verbeteren.
Om 12:00 wordt begonnen met een lichte lunch, waarna de eerste sessie om 13:00 uur start. Na afloop tegen 16.00 uur is iedereen welkom op de netwerkborrel. Alle deelnemers krijgen na afloop een gesigneerd exemplaar van Paul Postma's boek: Anatomie van de Verleiding. Klik hier om snel een van de paar plaatsen te reserveren die nog beschikbaar zijn.
Bron: Mindwize