Vf Branded Content
Vf Branded Content is de commerciële content op Vakblad fondsenwerving. De inhoud valt buiten de redactionele verantwoording van Vakblad fondsenwerving.
WWAV-i brengt motieven donateurs in kaart
WWAV-i (spreek uit als ‘WWAV eye’) is een nieuw initiatief van WWAV. Met WWAV-i wordt beantwoord aan de vraag naar meer kennis over donateurs en inzicht in de motieven om zich te verbinden aan een goed doel. Uniek onderdeel is de koppeling van marktonderzoekdata aan de databases van Goede doelen. Responscijfers stagneren of lopen terug. Een toenemend verloop maakt de life time value lager. WWAV-i brengt de motieven van donateurs nauwgezet in kaart, waardoor communicatie effectiever wordt, loyal
WWAV-i versleutelt informatie tot inzicht. Inzicht in leden en donateurs. Dit is cruciaal voor goede doelen, omdat juist een goed begrip van de achterban leidt tot beter contact en meer rendement. WWAV-i beantwoordt de ‘waarom-vraag’: waarom geven mensen (niet) meer, waarom stromen ze uit, waarom nemen ze (g)een goed doel op in hun testament, waarom reageren ze (niet) op direct mail, et cetera. Met die antwoorden in de hand worden contacten weer relaties.
WWAV-i voegt aan bestaande gegevens (database, respons, rapporten) relevante, ontbrekende informatie (onderzoek, dataverrijking), kennis en ervaring toe. Op deze manier helpt WWAV-i het rendement van fondsenwerving op de achterban te vergroten!
Ook nieuwsgierig naar de meerwaarde van WWAV-i? Neem dan vrijblijvend contact op met Baukje Stam, strategist en partner bij WWAV. tel.: 06 2250 2354