Lid worden van Vf? Meld je nu aan

LID WORDEN

Advertentie

Procurios /Fundraising CRM voor goede doelen

160 inzendingen DDMA Folder Challenge Award

Vf Branded Content

Vf Branded Content is de commerciële content op Vakblad fondsenwerving. De inhoud valt buiten de redactionele verantwoording van Vakblad fondsenwerving.

Redactie Vf

160 inzendingen DDMA Folder Challenge Award

DDMA, de branchevereniging voor dialoogmarketing, lanceerde in april een folderontwerpwedstrijd waarmee zij creatieve bureaus uitdaagt een vernieuwend folderontwerp  voor Blue Band in te sturen. Het bureau met het beste ontwerp ontvangt de eerste Folder Challenge Award.
 
Uitgedaagd zijn ze; DDMA is overstelpt met 160 inzendingen. Tijdens de Nationale Dag van de Brievenbusreclame op 27 mei zijn de drie genomineerden bekend gemaakt. Jaimy Dix Reclamebureau, Andodesign en Suus Allewelt zijn door naar de volgende ronde.
 
In week 23 bezorgen de vier landelijke verspreiders de genomineerde creaties huis-aan-huis in een oplage van 100.000 stuks per creatie. Vervolgens wordt gemeten welke creatie de consument het meest bijblijft. Naar aanleiding van de resultaten maakt de jury op donderdag 15 juli de 1ste winnaar van dé Folder Challenge Award bekend.
 
Uitgangspunt wedstrijd:
De waardering voor reclamefolders blijft groeien, evenals het bereik van dit medium. De effectiviteit van de reclamefolder is dan ook flink toegenomen, mede dankzij de meer actiegerichte uitingen. DDMA en Blue Band willen nu aantonen dat een nieuw, onderscheidend folderconcept de adverteerder nog beter kan helpen om zijn boodschap voor het voetlicht te brengen.
 
De jury beoordeelt de inzendingen op zaken als strategie en creatie. De jury bestaat uit Diana Janssen, directeur DDMA; Peter van Gameren, bestuursvoorzitter DDMA Businessgroep Verspreidingen; Brand Manager Blue Band; Eugene Roorda, creatief deskundige en Jolique Weelink, onderzoeksdeskundige Metrixlab.
 
Meer informatie over de Folder Challenge Award is te vinden op www.folderchallengeaward.nl

Advertentie

MIC: Fondsenwerving met het bereik van social media en het gemak van een betaalverzoekje
Close