Lid worden van Vf? Meld je nu aan

LID WORDEN

Advertentie

MIC: Fondsenwerving met het bereik van social media en het gemak van een betaalverzoekje

Annie Connect wint zilveren telemarketing award

Vf Branded Content

Vf Branded Content is de commerciële content op Vakblad fondsenwerving. De inhoud valt buiten de redactionele verantwoording van Vakblad fondsenwerving.

Redactie Vf

Annie Connect wint zilveren telemarketing award

In het Beatrixgebouw in Utrecht zijn de Nationale Contact Center Awards (NCCA) 2008 uitgereikt tijdens het jaarlijkse Telecommerce Gala. De Customer Experience Award is gewonnen door Nutricia. De Innovatieprijs is door De Kindertelefoon gewonnen, SNT heeft de Sales Award gekregen en de HRM Award is gewonnen door de Postbank. De Starters Award is aan Getronics PinkRoccade overhandigd. Juryvoorzitter Jeroen Dietvorst, voorzitter van de NCCA, overhandigde de prijzen aan de winnaars.

De Plantronics Telesales Team Trophy Award
De Plantronics Telesales Team Trophy Award is voor het contactcenter dat het grootste bedrag aan donaties heeft opgehaald voor Stichting Kinderpostzegels Nederland. De deelnemende contactcenters hebben bij elkaar 253.392,76 euro opgehaald. Edsilia Rombley, ambassadrice van Stichting Kinderpostzegels Nederland, overhandigde de prijzen. Het goud is voor Direct Dial, zilver voor Annie Connect en The Talent Factory heeft brons gewonnen. Ook werden er, dit keer voor het eerst, twee Contact Center Promotion Awards uitgereikt aan mensen die het vak promoten en naar een hoger niveau tillen. De ontvangers van deze oeuvreprijs zijn Greet Ritsken, verantwoordelijk voor alle klantcontact van UWV en Serge Poppes, oprichter en directeur van Newtel Essence.

Bron: Annie Connect

Advertentie

Banner Mindwize
Close