Lid worden van Vf? Meld je nu aan
Nieuwsberichten per thema
-
Katharina Grosser Major Donor Marketing Manager bij SAZ
Sinds 1 juli 2008 is Katharina Grosser werkzaam bij SAZ. Katharina is van oorsprong marketeer uit de farmaceutische industrie. Zij is hierdoor o.a. gespecialiseerd in 1:1 marketing technieken. Deze kennis is uitermate bruikbaar als het gaat om major donor fondsenwerving. Als major donor marketing manager bij SAZ is Katharina verantwoordelijk voor het opzetten en uitvoeren van fullservice major donor programma’s. Hiervoor was zij verantwoordelijk voor Major Donor Fondsenwerving bij SOS Kinderdorpen.
-
Bratpack internet marketing woordenboek: altijd handig!
Bratpack biedt al meer dan 5 jaar tal van diensten op het gebied van internet marketing en zoekmachine optimalisatie. Vele bedrijven en organisaties in de goede doelen sector plukken daar dagelijks (letterlijk) de vruchten van! Door een uitgekiende werkwijze en praktische aanpak weet Bratpack altijd méér bezoekers naar een website te trekken - zonder daarover dikke adviesrapporten te hoeven schrijven.
-
Groei consumententak Schober Information Group Nederland
Groei mede door actief optreden als Listmanager en aanstellen Sales Director B-to-C
-
SAZ Marketing genomineerd voor een Esprix vakprijs
Genomineerd met campagne ‘Bringing Mercy’ voor Mercy Ships Nederland
-
Gratis seminar: Online Fondsenwerving
Op 22 april 2008 zal in Amersfoort het gratis seminar ‘Online Fondsenwerving’ plaatsvinden. D&DJ communicatie, ifunds en Procorius organiseren het seminar over het actuele onderwerp werven via internet.
-
Annie Connect wint zilveren telemarketing award
In het Beatrixgebouw in Utrecht zijn de Nationale Contact Center Awards (NCCA) 2008 uitgereikt tijdens het jaarlijkse Telecommerce Gala. De Customer Experience Award is gewonnen door Nutricia. De Innovatieprijs is door De Kindertelefoon gewonnen, SNT heeft de Sales Award gekregen en de HRM Award is gewonnen door de Postbank. De Starters Award is aan Getronics PinkRoccade overhandigd. Juryvoorzitter Jeroen Dietvorst, voorzitter van de NCCA, overhandigde de prijzen aan de winnaars.
-
Stakingen postbodes zorgen voor vertraging post
23 en 25 april leggen postbodes werk neer
-
Unicef kiest voor reclamebureau Roorda
Unicef Nederland heeft voor haar nieuwe merkcampagne gekozen voor reclamebureau Roorda. Roorda gaat Unicef helpen bij het meer onderscheidend en herkenbaar positioneren
van haar werk voor kinderen wereldwijd. -
Werend Griffioen verlaat Missio vanaf 23 april
Per 1 juni treedt Griffioen in dienst bij het Zeister Zendingsgenootschap
-
SOA Aids Nederland, STOP AIDS NOW! en Aids Fonds
SOA Aids Nederland, STOP AIDS NOW! en het Aids Fonds hebben vorig jaar besloten om de bestaande oplossing voor de donateursdatabase te heroverwegen. De insteek daarbij was om voor de drie verschillende merken één gezamenlijk bestand aan te leggen, waarbij elk merk haar eigen identiteit zou behouden.
- Vorige pagina
- 1
- ...
- 236
- 237
- 238
- ...
- 240
- Volgende pagina