Lid worden van Vf? Meld je nu aan

LID WORDEN

Advertentie

MIC: Fondsenwerving met het bereik van social media en het gemak van een betaalverzoekje

Troost

Column

6 december 2018

Toen ik nog campagnes maakte voor KWF Kankerbestrijding, probeerde ik mij altijd zo goed mogelijk in te leven. Ik zocht naar de juiste woorden om de angst van patiënten voelbaar maken, om het verdriet van nabestaanden te beschrijven en om het geduld van onderzoekers over te brengen.

door Jeroen Talens

Maar op een dag ging mijn inlevingsvermogen met me aan de haal. De ziekte was zo diep onder mijn huid gekropen, dat ik geen letter meer op papier kreeg. Als ‘1 op de 3 mensen’ kanker zouden krijgen, hoe kon ik dan ooit ontsnappen aan deze ellende? Waarom zou de ziekte mij niet treffen?

Word lid van Vf & fondsenwerving.nl en krijg direct toegang

✔ Onbeperkt toegang tot alle content op fondsenwerving.nl
✔ Korting op diverse opleidingen en trainingen
✔ Kosteloze toegang tot de Vakdag fondsenwerving. Dit jaar (2024) op 17 september in het Beatrix Theater!

Of registreer je gratis om dit artikel te lezen:

https://www.fondsenwerving.nl/vf-account-maken

Registreer
Heb je al een Vf-account? Log dan in
Meer over Vf 20-6

Jeroen Talens

Columnist

Jeroen Talens studeerde kunstgeschiedenis in Groningen, maar stapte al snel over naar de reclamewereld. Bij WWAV was hij jarenlang copywriter, creative director en partner. Sinds de overname van WWAV door Happy Horizon Non-profit ligt zijn focus op concept en copy. Hij was jarenlang vaste columnist van het Vakblad fondsenwerving (2013-2020).

Wekelijksenieuwsbrief

Vond je dit een goed verhaal? Wil je meer van dit soort artikelen automatisch in je mailbox? Schrijf je dan in voor onze wekelijkse nieuwsbrief 👇

Close